ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-يوسف آباد-نرسيده به همت-خيابان ۶۵-پلاك ۱۲-طبقه اول
  • درباره ما :  اين شركت در سال ۱۳۵۵، با نام رنگ تاپ و با مديريت آقاي محمد عالي پور تأسيس شد و در سال ۱۳۷۱،  به صنايع رنگ و رزين يشم تغيير نام يافت. اولين محصولات رنگ‌هاي ساختماني و رنگ‌هاي تعميراتي خودرويي اين مجموعه در سال ۱۳۵۵ و اولين رزين يشم در سال ۱۳۷۴ وارد بازار شد. و از آن زمان تاكنون، شركت يشم انواع مختلفي از رزين را از قبيل رزين پلي‌استر  مخصوص بتونه، انواع رزين پلي‌ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     اين شركت در سال ۱۳۵۵، با نام رنگ تاپ و با مديريت آقاي محمد عالي پور تأسيس شد و در سال ۱۳۷۱،  به صنايع رنگ و رزين يشم تغيير نام يافت. اولين محصولات رنگ‌هاي ساختماني و رنگ‌هاي تعميراتي خودرويي اين مجموعه در سال ۱۳۵۵ و اولين رزين يشم در سال ۱۳۷۴ وارد بازار شد. و از آن زمان تاكنون، شركت يشم انواع مختلفي از رزين را از قبيل رزين پلي‌استر  مخصوص بتونه، انواع رزين پلي‌استر ارتو فتاليك و ايزو فتاليك براي كاربردهاي مختلف مثل لوله‌هاي آب، سيستم RTM، و انواع رزين وينيل‌استر. به بازار عرضه كرده است. شركت يشم يكي از اولين توليدكنندگان پوشش‌هاي تعميراتي خودرويي در ايران مي‌باشد كه تمامي طيف محصولات مرتبط از بتونه سنگي تا رنگ رويه دوجزئي را توليد مي‌كند.
    همچنين پوشش‌هاي چوب و رنگ‌هاي صنعتي نيز از جمله محصولاتي است كه شركت يشم به بازار عرضه مي‌كند. شركت يشم در كنار كارهاي توليدي خود، طي توافقنامه‌اي از سال ۱۳۸۰ تاكنون، به عنوان نماينده پوشش‌هاي تعميراتي هليوس (MOBIHEL) فعاليت مي كند. از سال ۱۳۷۳ تاكنون، اين شركت به عنوان يك صادركننده فعال به خصوص به كشورهاي همسايه، عمل كرده است. طي يك طرح توسعه در سال ۱۳۷۷، كارخانه يشم به يكي از شهركهاي صنعتي واقع در چرمشهر ورامين منتقل شد.
    صنايع رنگ و رزين يشم با در دست داشتن نيروي كار و تجهيزات فني و حرفه‌اي، خود را به يكي از سرآمدان  هر دو صنعت رنگ و رزين در ايران ارتقاء داده است.

    بستن
محصولات
كلير دوجزئي هليوس (ساخت اروپا)
رنگ بيس كوت هليوس (ساخت اروپا)