ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خيابان وليعصر-بالاتر از دستگردي-بلوار اسفنديار - پلاك ۵ -طبقه اول
  • درباره ما : شرکت رنگدانه کالا (سهامی خاص) تولیدکننده رنگ احسان، در سال ۱۳۷۵ توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه جاده آبعلي تهران تأسيس و با اخذ مجوز ظرفيت توليد ۱۰۰۰ تن در سال، در يك شيفت كاري و با هدف تــوليد محصول، ايجاد بســتر مناسب جهت انجام تحـقیقات و ابداع و نوآوری در تولید رنگ های ساختمانی و صنعتی و تولید محصولات مشخص با کیفیت در حد استانداردهای داخلي و جهاني، فعاليت خود را آغاز نمود. با پا نهادن به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رنگدانه کالا (سهامی خاص) تولیدکننده رنگ احسان، در سال ۱۳۷۵ توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه جاده آبعلي تهران تأسيس و با اخذ مجوز ظرفيت توليد ۱۰۰۰ تن در سال، در يك شيفت كاري و با هدف تــوليد محصول، ايجاد بســتر مناسب جهت انجام تحـقیقات و ابداع و نوآوری در تولید رنگ های ساختمانی و صنعتی و تولید محصولات مشخص با کیفیت در حد استانداردهای داخلي و جهاني، فعاليت خود را آغاز نمود. با پا نهادن به عرصه صنعت رنگ با نام تجاري رنگ احسان در طی ســالیان گذشته، روند رو به رشد و صعودي نيل به اهداف پيش بيني شده، سبب شد تا در تاريخ ۱۳۷۹ اقدام به اخذ مجوز افرايش ظرفيت توليدات خود به ميزان ۳۳۲۰ تن در سال در يك شيفت كاري نموده و در زمینه تولید رنگ های ساختمانی و صنعتي جــایگاه مناسبی کسب کند.

    در سال ۱۳۸۲ با انتقال به كارخانه جديد خـود در منطقه صنعتي شــورآباد تهران با مساحتي بالغ بر ۱۶۰۰۰ مترمربع، ظرفيت توليدات خود را تا ۷۲۰۰ تن در سـال در يك شيفت افزايش داده و با بهره گيري از ماشين آلات مدرن اروپائي و آزمايشگاه هاي تخصصي و مهندسين مجــرب و همچنين با استفاده از مواد اوليه مرغوب از كارخانه هاي معتبر اروپـائي توانسته بستــر مناسبي را جهت توليدات خود فراهم سازد و فعالیت و سیر صعودی رو به رشد خود را تسـریع نمــاید. در سال ۱۳۸۵ با تلاش و همت متخصصان و كارشناسان، شركت رنگدانه كالا اقدام به افـــزايش ظرفيت تـــوليدات خـــود تـا ۱۲۵۰۰ تن در سال و در يك شيفت كاري و آغاز توليد رنگ هاي اتومبيلي و رنگ هاي صنعتي، جايگاه جديدي در اين صنعت به خود اختصاص داد.

    در سال ۱۳۸۸ با افزايش ظرفيت توليدات خود به ۱۳۴۶۰ تن در سال و اخذ مجوزهاي لازم و افــزايش ماشــين آلات اقــدام به خط كشي جاده ها و توليد رنگ هاي ترافيكي نموده و همچنين با انعقاد قرارداد با شركت PROSEP تــركــيه جهت تــوليد انــــواع رنگ هاي اكريليك پايه آب، قدمي ديگر در راه رشد، توسعه و تامين نيازهاي مشتريان با بهره گیری از تكنيك هاي روز دنيا نهاد. تلفیق عــلم و تجربه در صنعــت رنــگ در شرکت رنگدانه کالا از اولویت های اصلی بـوده و همـــواره به این مهـــم، بطـور جد پــرداخته شده است. ثمـــره این تلفـیق، ایجـــــاد محیطــی منــاسب جهــت رشــد استعدادهای جدید و پنهـان در این صنعت گردیده و ثمرات قــابل توجهی نیز برای این شرکت داشته است.

    بستن
محصولات
رنگ ساختمانی
رنگ صنعتی
رنگ اتومبیل
رنگ ترافیکی