ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان احمد قصير -کوچه سيزدهم-پلاک ۲-واحد ۴
  • درباره ما :  شرکت بنيان کالا شيمي توليد کننده انواع رزينهاي آکيدي ، پلي استر غير اشباع و خشک کن ها ميباشد که از سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را اغاز نموده و بدليل کيفيت برتر و رضايت مشتريان، سهم بازار قابل قبولي را در بازار هاي داخلي و صادراتي بخود اختصاص داده است . نيروهاي انساني مجرب و متخصص و آزمايشگاه هاي مجهز R&D و QC وجه تمايز شرکت بنيان کالا شيمي در عرصه فعاليت هاي خود مي باشد .اين شرکت داراي گواهينامه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت بنيان کالا شيمي توليد کننده انواع رزينهاي آکيدي ، پلي استر غير اشباع و خشک کن ها ميباشد که از سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را اغاز نموده و بدليل کيفيت برتر و رضايت مشتريان، سهم بازار قابل قبولي را در بازار هاي داخلي و صادراتي بخود اختصاص داده است .
    نيروهاي انساني مجرب و متخصص و آزمايشگاه هاي مجهز R&D و QC وجه تمايز شرکت بنيان کالا شيمي در عرصه فعاليت هاي خود مي باشد .
    اين شرکت داراي گواهينامه  سيستم مديريت کيفيت برمبناي استاندارد  ISO۹۰۰۱ از شرکت SGS مي باشد و کليه محصولات بر مبناي استانداردهاي معتبر بين المللي از قبيل ASTM  توليد و مورد آزمون قرار مي گيرند و بر اين اساس ،  توليدات آن داراي گواهينامه هاي کيفيت محصول از مراجع ذيصلاح رده بندي ملي و بين المللي مي باشد .
     حضور موفق در بازار هاي برون مرزي از جمله صادرات به کشورهاي منطقه خاورميانه، آسياي ميانه و آفريقاي شمالي موجب گرديده است تا اين شرکت در زمره صادر کنندگان خوشنام قرار داشته و شرکت هاي فعال و معتبر منطقه با برند BKC که نماد محصولات توليدي بنيان کالا شيمي است اشنائي کامل داشته باشند .
    محصولات BKC هم اکنون بصورت گسترده در ساخت انواع رنگ هاي ساختماني و صنعتي و نيز صنايع کامپوزيتي مانند قطعات و ورق هاي فايبرگلاس ، مخازن و برج هاي خنک کننده ، لوله هاي آب و فاضلاب ،قطعات تزئيني ، صنايع سنگ و سنگ مصنوعي ، شناورسازي و غيره مورد استفاده و کاربرد قرار مي گيرند  .
    جهت آشنائي بيشتر با محصولات شرکت بنيان کالا شيمي  ميتوانيد به سايت www.bonyankala.com مراجعه فرمائيد .
    اين شرکت آمادگي دارد از نقطه نظرات شما آگاه و در خصوص موارد مورد فعاليت خود بحث و تبادل نظر نماید

    بستن