ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ملاصدرا-خیابان شیرازی جنوبی-کوچه فلاحی-پلاک ۲۶-طبقه اول-واحد ۲
  • درباره ما : شرکت شیمیایی تاک رزین کاوه در سال ۱۳۸۰ در تهران به ثبت رسیده است و از سال ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه اقدام به فعالیت نمود.این شرکت در سال ۱۳۸۵ اقدام به تأسیس واحد تضمین کیفیت نموده و در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ از مؤسسه Lloyd’s Register انگلستان گردید.فعالیت اصلی شرکت شیمیایی تاک رزین کاوه متمرکز بر تولید رزین های اکریلیک پایه حلالی است که به طور عمده و تخصصی در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیمیایی تاک رزین کاوه در سال ۱۳۸۰ در تهران به ثبت رسیده است و از سال ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه اقدام به فعالیت نمود.این شرکت در سال ۱۳۸۵ اقدام به تأسیس واحد تضمین کیفیت نموده و در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ از مؤسسه Lloyd’s Register انگلستان گردید.

    فعالیت اصلی شرکت شیمیایی تاک رزین کاوه متمرکز بر تولید رزین های اکریلیک پایه حلالی است که به طور عمده و تخصصی در صنعت رنگ و پوشش مورد استفاده می باشد.
    جهت‌گیری و هدف اصلی این شرکت افزایش سهم تاک رزین در بازاریابی داخلی و خارجی میباشد بدین منظور  خود را متعهد به اجرا، حفظ و بهبود سیستم می‌دانیم و اهدف ذیل را مدنظر قرار داده‌ایم:
    – تولید محصولات جدید و متنوع
    – تلاش در جهت شناسایی بازارهای داخلی و فراهم آوردن شرایط جهت ورود به آن
    – جلب رضایت مشتری و افزایش آن
    – بهبود مستمر کیفیت در فرآیند تولید محصولات
    – تحویل سریع و به موقع کالا به مشتریان
    – دستیابی به کیفیت بهتر با استاندارد روز دنیا

    بستن
محصولات
رزین اکریلیک پایه حلالی گرمانرم جهت تولید پوشش قطعات پلاستیکی
TP-44
رزین اکریلیک پایه حلالی گرمانرم مخصوص ساخت رنگ نما و پوشش های ساختمانی با کیفیت بالا