ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ملاصدرا-شیراز شمالی-دانشور شرق-پلاک ۲۶
  • درباره ما : شرکت سیس آرنگ با پشتوانه بیش از بیست سال فعالیت موفق و مستمر در کلیه امور بازرگانی به عنوان یک واحد بازرگانی تخصصی با تمرکز بر صنعت نساجی در کنار واحد های تولیدی، بالاترین کیفیت مواد اولیه را طبق آخرین استانداردهای جهانی از معتبرترین تولید کنندگان دنیا تامین می نماید.این شرکت علاوه بر تامین محصول، با ارائه خدمات فنی و مشاوره همواره در کنار مشتریان خود حضور داشته تا با بهره گیری از توانمندی های موج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیس آرنگ با پشتوانه بیش از بیست سال فعالیت موفق و مستمر در کلیه امور بازرگانی به عنوان یک واحد بازرگانی تخصصی با تمرکز بر صنعت نساجی در کنار واحد های تولیدی، بالاترین کیفیت مواد اولیه را طبق آخرین استانداردهای جهانی از معتبرترین تولید کنندگان دنیا تامین می نماید.

    این شرکت علاوه بر تامین محصول، با ارائه خدمات فنی و مشاوره همواره در کنار مشتریان خود حضور داشته تا با بهره گیری از توانمندی های موجود و ارتباط با متخصصین داخلی و خارجی سبب ارتقا محصولات ایرانی مطابق با دانش فنی روز دنیا و بهینه سازی قیمت تمام شده محصولات ایرانی گردد که درنهایت منجر به رقابت پذیری هرچه بیشتر صنعتگران ایرانی در عرصه بین المللی خواهد شد.

    شرکت سیس آرنگ به عنوان نماینده انحصاری برندهای معتبر و معروفی نظیر DYCOS، YOUHAO کمپانی Sinochem و رنگهای راکتیو مدرن و باکیفیت کمپانی Kiri Industries، سالهاست در حوزه واردات رنگهای نساجی و مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات نساجی، مشغول به فعالیت است.

    شرکت سیس آرنگ با بهره گیری از پرسنل متخصص و متعهد، در سخت ترین شرایط و با وجود مشکلات عدیده ای نظیر تحریمهای بین المللی، پشتیبانی کارخانجات نساجی را بر عهده داشته و مواد اولیه شیمیایی و رنگ مورد نیاز صنایع مذبور را تامین نموده است.

    شرکت سیس آرنگ با توجه به نیاز صنعت نساجی ایران به بهره گیری از رنگهای مدرن و تغییر ساز و کار کارخانجات مربوطه در جهت بهره برداری از رنگهای مذکور، دست به تاسیس و راه اندازی یک آزمایشگاه تحقیقاتی بزرگ رنگرزی نموده است. ماشین آلات مورد نیاز کارخانه مذکور از قبیل جت، استنتر و سایر تجهیزات رنگرزی سفارش داده شده و تا پایان نیمه اول سال ۹۶ در سوله مربوطه نصب گردیده و تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.

    هدف اصلی از تاسیس و راه اندازی سیس الوان، تست شید رنگهای مورد نیاز صنعت نساجی داخلی می باشد، تا صاحبان صنایع پس از تایید کیفیت شید رنگ سفارشی خود بر روی نمونه پارچه های تعیین شده، نسبت به دریافت تنظیمات نهایی و تغییر خط تولید خود به منظور بهره برداری از رنگهای جدید اقدام نموده و بدین ترتیب گام موثری در جهت افزایش کیفیت و پایداری رنگ پارچه­های تولید داخل برداشته شده و ضمینه رقابت با محصولات خارجی فراهم گردد.

    بستن