ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان پانزده خرداد -ساختمان چیت ساز -طبقه دوم -واحد ۲۴
  • درباره ما : این مجموعه با پشتوانه ۲۵ ساله ی (سال۱۹۹۰تاکنون) حضور در صنعت ساعت از سال ۲۰۱۲ اقدام به واردات برندی اختصاصی از کارخانه سوییسی معتبر با نام زیتلوس نموده و ارائه محصولات با کیفیت و معتبر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.به پاس قدردانی از استقبال خریداران، برند زیتلوس درصدد برآمده با حذف هزینه های بازاریابی و واسطه ها، محصولاتش را با مناسبترین قیمت و عالی ترین کیفیت به دست خریدارانش رسانده و با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این مجموعه با پشتوانه ۲۵ ساله ی (سال۱۹۹۰تاکنون) حضور در صنعت ساعت از سال ۲۰۱۲ اقدام به واردات برندی اختصاصی از کارخانه سوییسی معتبر با نام زیتلوس نموده و ارائه محصولات با کیفیت و معتبر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

    به پاس قدردانی از استقبال خریداران، برند زیتلوس درصدد برآمده با حذف هزینه های بازاریابی و واسطه ها، محصولاتش را با مناسبترین قیمت و عالی ترین کیفیت به دست خریدارانش رسانده و با ارائه پیشنهاد منحصر به فرد تخفیف ۴۰درصد به هنگام خرید ساعت های جدید و تعویض ساعت قدیمی، خریداران این برند زیبا را با نوآوری و بروز بودن ساعتهایشان شگفت زده نموده است.

    “با زیتلوس به روز باشید و به روز بمانید.”

    دفتر مرکزی برند زیتلوس و نمایندگان آن در سراسر ایران اصل مشتری یاری را باور داشته و ارائه خدمات عالی، کیفیت متمایز، قیمت مناسب، پاسخگویی و پیگیری را همواره مد نظر داشته و دارند.

    معنی کلمه زیتلوس:

    بیش از ۷۰% مردم سوئیس به زبان آلمانی صحبت می کنند و الباقی با زبانهای فرانسه ، اتریشی و…. .در واقع کشور سوئیس گویش زبان انحصاری برای خود ندارد لذا کلمه زیتلوس که یک لغت آلمانی می باشد انتخاب شده زیت به معنای زمان و لوس نفی آن در ادبیات آلمانی می باشد که با هم (زیتلوس) به معنای بی زمان و جاوید و در بعضی مواقع بی انتها معنا می دهد . مفهوم این کلمه به چیزی اتلاق می شود که متعلق به زمان خاص نمی باشد و همیشه ارزش و معنای خاصی دارد.

    بستن
محصولات
ساعت مچی زنانه زیتلوس مدل 2026SW
ساعت مچی مردانه زیتلوس مدل 2003P2TW
ساعت مچی مردانه زیتلوس مدل 2002PGG
ساعت مچی زنانه زیتلوس مدل 2023GBB
ساعت مچی زنانه زیتلوس مدل 8149SB
ساعت مچی زنانه زیتلوس مدل 7460SB