ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان استاد نجات الهی جنوبی ( ویلا )- بین خیابان سمیه و انقلاب - پلاک ۵۴ -طبقه اول- واحد ۳
  • درباره ما :  شرکت زمان آوران آریا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ در زمینه واردات ساعت و انواع کالاهای اداری آغاز نمود. در ابتدا این شرکت با برند زاگرس و پس از آن با برند رومکس وارد عرصه تجارت گردید. پس از آن با استقبال چشمگیر بازار از محصولات، شرکت زمان آوران آریا تصمیم به احداث یک واحد صنعتی کوچک جهت تولید انواع ساعت  و هدایای تبلیغاتی نمود.در دهه ۷۰ و ۸۰ توسعه شرکت زمان آوران آریا در زمینه های بازرگانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت زمان آوران آریا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ در زمینه واردات ساعت و انواع کالاهای اداری آغاز نمود. در ابتدا این شرکت با برند زاگرس و پس از آن با برند رومکس وارد عرصه تجارت گردید. پس از آن با استقبال چشمگیر بازار از محصولات، شرکت زمان آوران آریا تصمیم به احداث یک واحد صنعتی کوچک جهت تولید انواع ساعت  و هدایای تبلیغاتی نمود.

    در دهه ۷۰ و ۸۰ توسعه شرکت زمان آوران آریا در زمینه های بازرگانی، تولید با استراتژی تنوع محصول و قیمت مناسب و مشارکت در نمایشگهای بین المللی زمینه ساز تبدیل شرکت به بزرگترین واحد صنعتی تولید ساعت و هدایای تبلیغاتی در ایران در دهه ۹۰ گردید. تبدیل کارگاه کوچک دهه ۷۰ به یک واحد صنعتی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع با بیش از ۱۰۰ پرسنل و ظرفیت تولید بیش از ۲ میلیون دستگاه ساعت و ۲۰۰ تن انواع مصنوعات پلاستیکی، محصولات پارچه ای و چوبی دستاورد ۲۰ سال تلاش مدیران شرکت تاکنون می باشد.
    از دلایل تمایز شرکت زمان آوران آریا از دیگر شرکتهای مشابه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

        توسعه همزمان بخش بازرگانی و صنعتی
        بستر سازی مناسب در کارخانه جدید (خرید ماشین آلات جدید و پیشرفته)
        تنوع محصولات
        تولید در ابعاد صنعتی
        کیفیت مناسب
        قیمت مناسب
        بهسازی پیوسته سازمان


    بستن
محصولات
صفحات ساعت
ساعت مچی زنانه
ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه
ساعت رومیزی
ست رومیزی اداری مدیریتی جهان نما