ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-خیابان میرداماد-مجتمع اسکان-طبقه اول-شرکت پلار
  • درباره ما :  افراد باهوش در تلاش هستند تا بهترین و بهینه ترین مسیر را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب نمایند. این افراد با هوش شامل ورزشکاران نیز می شوند . امروزه ورزشکاران برای بررسی وضعیت آمادگی جسمانی خود و افراد برای تناسب اندام، نیاز به تجهیزاتی دارند که بتواند بهترین روش را جهت رسیدن به هدف انجام دهد. حال این هدف می تواند کاهش وزن ، افزایش و بهبود عملکرد ، بالا بردن قوای جسمانی ، کنترل و بررسی و تحل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     افراد باهوش در تلاش هستند تا بهترین و بهینه ترین مسیر را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب نمایند. این افراد با هوش شامل ورزشکاران نیز می شوند . امروزه ورزشکاران برای بررسی وضعیت آمادگی جسمانی خود و افراد برای تناسب اندام، نیاز به تجهیزاتی دارند که بتواند بهترین روش را جهت رسیدن به هدف انجام دهد. حال این هدف می تواند کاهش وزن ، افزایش و بهبود عملکرد ، بالا بردن قوای جسمانی ، کنترل و بررسی و تحلیل عملکرد در بازه های زمانی هفتگی و ماهانه باشد . گوش دادن به بدنتان یک چیز است و درک این موضوع چیز کاملا متفاوتی است. پولار به شما کمک می کند تا به اعماق درن بدنتان نفود کنید. ما باور داریم که ساعت پولار ترکیبی از مهارتهای ورزشی ، فیزیولوژی و الکترونیکی را در بردارد که نیازهای اساسی یک ورزشکار را برآورده می کند.شرکت پولار از سال ۱۹۷۷ میلادی مشغول تولید این کال بصرت کاملا حرفه ای می باشد و در این زمینه برند شماره یک جهان است.

    برند پلار به عنوان اولین تولید کننده مانیتور سنجش ضربان قلب , سابقه ۳۵ سال تجربه و بهره مندی از متخصصان این امر یکی از پیشروان این عرصه می باشد . جایزه بهترین طراحی چندین سال پیاپی به تکنسین های خلاق این مجموعه اعطاء شده است . ویژگی منحصر بفرد محصولات ورزشی پلار این است که هر یک از محصولات قابلیت شخصی سازی و ورود اطلاعات مختص به هر فرد از جمله ضربان قلب و سایر موارد را دارا می باشد . لذا این محصولات کاملاً مطابق و مناسب با نیازهای ورزشکاران طراحی شده است . شعار پلار این است که درهر رشته ورزشی و در هر سطحی که هستید با محصولات پلار می توانید در تمرینات خود تحولی شگرف بوجود آورید.

    گروه آژفن تکنولوژی نمایندگی رسمی محصولات ورزشی پلار در ایران، فعالیت حرفه ای خود را بر روی محصولات ورزشی پلار از سال ۱۳۸۸ با هدف ترویج هر چه بیشتر فن آوری های مربوط به ورزش و ورزشکاران در ایران آغاز نمود. کلمه آژفن برگرفته از تاریخ کهن ایران زمین و به معنی رنگین کمان میباشد و شعار آژفن تکنولوژی نیز در معنی آن نهفته است ( آژفن رنگین کمانی از تکنولوژی ) از این رو گروه آژفن در هفت رده کاری که نشان گر هفت رنگین کمان میباشد فعالیت مینماید و هر رنگ نشانگر یک رده از محصولات تکنولوژیک روز دنیا میباشد. گروه آژفن تکنولوژی بر این عقیده است که شهرت در عصر حاضر مهمترین عامل موفقیت است و تنها راه آن رضایت مشتریان و ارائه امکانات بر اساس آخرین فن آوریهای روز دنیاست . از این رو آژفن تکنولوژی، خود را ملزم به ارائه محصولات و خدماتی با بالاترین کیفیت و بهترین پشتیبانی فنی می دارد و بر این باور است که تنها راه پیشرفت تداوم ارائه چنین خدماتی می باشد. تیم آژفنداک تکنولوژی همواره تمامی تلاش خود را در جهت ارتقای کیفی محصولات، خدمات و رضایت مشتریان به کار می گیرد.

    آژفن تکنولوژی تنها عاملیت مجاز اراِئه محصولات گروهی پلار در ایران

    محصولات پلار فقط با گارانتی اسپکس مورد تائید میباشد

    بستن
محصولات
ساعت مچی پلار A300
ساعت مچی پلار 1.M400
ترازوی هوشمند پلار
باتری سری RS
بند پلاستیکی مشکی رنگ
ساعت ورزشی حرفه ای