ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- هفت تير -خيابان كريمخان- خيابان خردمند جنوبي -نبش كوچه يگانه- پلاك ۴۸
  • درباره ما : شرکت پیشرو تک پارسیان مالک برند سیگار Royal ۱ در ایران می باشد. این برند در سازمان ثبت علائم تجاری در سال ۹۲ ثبت شده و در شهرک صنعتی شوشاب ملایر استان همدان جهت راه اندازی و تولید این سیگار در طرح ها سوپر اسلیم و اسلیم تحول بزرگی را در صنعت تولید سیگار در کشور به وجود آورد. چشم اندازهای شرکتبا توجه با اینکه یکی از مشکلات عمده در صنعت دخانیات کمبود دستگاه های تبدیل توتون به توتون قابل مص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پیشرو تک پارسیان مالک برند سیگار Royal ۱ در ایران می باشد. این برند در سازمان ثبت علائم تجاری در سال ۹۲ ثبت شده و در شهرک صنعتی شوشاب ملایر استان همدان جهت راه اندازی و تولید این سیگار در طرح ها سوپر اسلیم و اسلیم تحول بزرگی را در صنعت تولید سیگار در کشور به وجود آورد.


    چشم اندازهای شرکت
    با توجه با اینکه یکی از مشکلات عمده در صنعت دخانیات کمبود دستگاه های تبدیل توتون به توتون قابل مصرف می باشد و تولید کنندگان نمی توانند توتون را به صورت خرمن از کشاوران خریداری کنند. ( در حال حاضر فقط شرکت دخانیات ایران این دستگاه را دارد. )

    یکی از برنامه های این شرکت وارد کردن دستگاه های پرایمری جهت تبدیل برگ های توتون به توتون قابل مصرف می باشد و بدین وسیله تحول بزرگی را در صنعت کشت و تولید توتون در ایران به وجود خواهد آمد.

    شرکت پیشرو تک پارسیان قصد دارد با راه اندازی فاز تولید تنباکوی معسل که در حال حاضر، بخشی از آن وارداتی است، تولید تنباکو معسل را نیز راه اندازی نماید. برند Royal ۱ توانسته است در سال های اخیر سهم بسیار زیادی را از بازار مصرف ایران به خود اختصاص دهید و به کشور های همسایه داشته باشد.

    بستن