ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اردبیل- میدان جهاد- جنب مسجد ولی عصر (عج)-مجتمع تجاری اشجعی
  • درباره ما : شرکت بازرگانی اشجع باتری، با سابقه ی ۳۰ ساله و با مطالعه نیاز بازار باتری ایران، اقدام به ارایه ی راه حل های مناسب، در زمینه تامین و توزیع انواع باتری ایرانی و خارجی نموده است. کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره از اهداف مورد توجه این شرکت است.این بازرگانی در ابتدا با نام فروشگاه اشجعی فعالیت خود را آغاز کرد و با اخذ نمایندی از باتری سازی نیرو فعالیت خود را ادامه داد. سپس اقدام به اخذ نمای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی اشجع باتری، با سابقه ی ۳۰ ساله و با مطالعه نیاز بازار باتری ایران، اقدام به ارایه ی راه حل های مناسب، در زمینه تامین و توزیع انواع باتری ایرانی و خارجی نموده است. کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره از اهداف مورد توجه این شرکت است.
    این بازرگانی در ابتدا با نام فروشگاه اشجعی فعالیت خود را آغاز کرد و با اخذ نمایندی از باتری سازی نیرو فعالیت خود را ادامه داد. سپس اقدام به اخذ نمایندگی های انحصاری از شرکت های برنا باتری و نیروگستران خراسان ( باتری ولتا ) کرد.
    شرکت اشجع باتری در دو سال متوالی ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ به عنوان " بزرگترین توزیع کننده سراسری باتری در ایران " از سوی سازمان توسعه منابع انرژی ( صبا باتری ) معرفی گردید.
    این شرکت در سال ۱۳۸۹ اقدام به عرضه باتری های Westa اکراین در ایران نمود. همچنین با هدف تامین و توزیع باتری با کیفیت بین المللی ، توزیع برند های Platin و Helden از تولیدات کمپانی Yigit ترکیه در دستور کار این شرکت قرار گرفت. کارخانه yigit با سابقه ۳۵ ساله و اخذ استانداردهای بین امللی، هم اکنون محصولات خود را به بیش از ۱۷۰ کشور در چهار قاره جهان صادر می کند. کیفیت بالای محصولات این کارخانه و همجواری آن با ایران، سبب شد، شرکت بازرگانی اشجع باتری، این شرکت را به عنوان یک منبع پایدار تولید باتری انتخاب نماید. با گسترش مناسبات تجاری این دو شرکت ، هم اکنون شرکت بازرگانی اشجع باتری به عنوان "بزرگترین توزیع کننده خاورمیانه ای " این کارخانه محسوب می شود.
    نمایندگی های اشجع باتری در ۲۰ استان کشور آماده ارایه خدمات فروش و پس از فروش به هموطنان گرامی هستند. مشتریان این شرکت پس از خرید با اطمینان خاطر می توانند به نمایندگان سراسر کشور مراجعه و خدمات گارانتی دریافت نمایند. دو انبار مجهز این شرکت در استان های تهران و اردبیل با پرسنل متخصص و کادری مجرب و آموزش دیده به سهولت توزیع محصولات در سراسر کشور کمک میکنند. با توجه به گستردگی بازار شهر تهران شعب زنجیره ای فروش در این شهر با نام سهند در شرف راه اندازی است. و هم اکنون چهار شعبه از فروشگاههای زنجیره ای این شرکت در شهر اردبیل در حال ارائه فروش و خدمات پس از فروش به همشهریان گرامی می باشند.

    بستن
محصولات
باتری کابوک 200
باتری برنا 170
باتری یو پی اس سهند 155
باتری یو پی اس سهند 420
باتری خودرو پلاتین 60
باتری خودرو سهند 200