ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان
  • درباره ما : بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.بازرگانی ما دارای تجربه ۳۴ ساله در امر خرید و فروش از چین و ارسال به ایران و ترخیص می باشد ما از زمانی که کار خرید از چین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

    بازرگانی ما دارای تجربه ۳۴ ساله در امر خرید و فروش از چین و ارسال به ایران و ترخیص می باشد ما از زمانی که کار خرید از چین به صورت چمدانی و مسافری انجام می شد حضور داشته ایم چه بسا بسیاری از مدیران شرکت های بازرگانی امروزی هنوز به دنیا نیامده بودند و یا در حال بازی در کوچه ها بودند…

    بازرگانی فیروزه در ایران مستقر در شهر مشهد و در  چین مستقر در شهرهای پکن، ایوو و گوانجو می باشد و مدیریت دفتر چین با آقای محسن دادگر و دفتر ایران با آقای امید افشون می باشد.

    این شرکت  با هزاران کارخانه تولیدی ،شرکتهای بازرگانی و تجاری چین در ارتباط بوده  و با تکیه بر اطلاعات و تجارب چندین ساله خود تبدیل به بهترین انتخاب برای تجارت با کشور چین گردیده است.

    هر گونه کالای چینی که فکرش رو بکنید، میتونیم  براتون خرید کنیم  و بفرستیم  . اگر قانونی و قابل ترخیص باشه امور ترخیص اون رو، نماینده ایران انجام میده و در صورت عدم نیاز به ترخیص، مجموعه ما فقط براتون خرید چین و امور صادرات در چین و ارسال به بندر مورد نیاز شما رو انجام خواهد داد و مسایل ترخیص نیز به خود شما محول میشه.

    اگر نیاز به گشتن در بازار چین و مترجم چینی به فارسی داشتید و یا فکر خرید خط تولید خاصی را در سر دارید، مجموعه ما با ارتباطات گسترده و قدیمی که در چین داره می تونه کمک خوبی براتون باشه.

    شما اگر قصد خرید از کشورهای چین و ایران و فروش اجناستان به کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارید نیز شرکت بازرگانی فیروزه قادر به مشاوره و ارائه طریق می باشد.

    اما به طور کلی شرکت بازرگانی فیروزه در امور تجاری زیر آماده ارائه خدمات بازرگانی (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص کالا، امور مالی و سرمایه گذاری خارجی) بنا به تقاضای شما می باشد.

    * واردات:

    ۱٫مشاوره و مذاکره، رایزنی و چانه زنی با شرکت ها، مجموعه های بازرگانی و کارخانجات چینی و فراهم کردن شرایط لازم برای عقد قرارداد، خرید و واردات از چین با حضور و یا بدون حضور شما.

    ۲٫توانایی رایزنی با شرکتهای چینی و مهیا نمودن شرایط و مدارک لازم برای اخذ نمایندگی کالاهایی که نیاز به اخذ مجوز برای واردات دارند.

    ۳٫گرفتن پروفرما اینویس، فاکتور و پیش فاکتور از شرکتها و کارخانجات و فروشندگان چینی در سریعترین زمان و مناسبترین قیمت و انجام خریدهای مورد نیاز از چین به صورت کانتینری و یا جزیی.

        اخذ استعلام قیمتاز شرکتها و مجموعه های مختلف وارسال کالاها به ایران با قیمت تمام شده مناسب و متناسب با بازار داخلی ، به نحوی که قابل رقابت با دیگر وارد کنندگان باشد .

    ۵٫انجام امور بازرسی در مبدا ، کنترل کیفییت کانتینر و اجناس قبل از حمل در مبدا و تایید نمونه در صورت نیاز برای واردات

    ۶٫اخذ ایران کد ، شبنم ، ثبت سفارش و انجام امور بازرسی در مبدا و سی او آی (COI,VOC)

    ۷-آماده کردن اجناس در چین و انتقال به انبار، انجام امور صادرات، تماس با شرکتهای حمل و نقل ، کشتیرانی و گرفتن حداقل قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و ارسال به هریک از بنادر ایران به تقاضای مشتری.

    ۸-آماده کردن مدارک لازم برای انجام مراحل ترخیص و تحویل گرفتن کالاها در گمرکات ایران و انجام عمل ترخیص با کارمزد مناسب

    ۹- حمل و نقل و انجام امور بارگیری از بنادر ایران به مقصد نهایی ( بعد از انجام امور ترخیصکاری )

    ۱۰-درصورت نیاز، مشاوره وکمک به فروش کالاهای مشتری در داخل کشور.

    ۱۱-کمک و مشاوره به افرادی دارای سرمایه کافی و علاقه مند به واردات و خرید کالا از چین ، یا ایجاد یک خط تولید در ایران و یا دنبال یک پروژه پر سود و منفعت ، جدید و ابتکاری از چین و یا تمایل به سرمایه گذاری در پروژه های با توجیه اقتصادی و یا تمایل به سرمایه گذاری در بازرگانی فیروزه.

    ۱۲-انتقال ارز به چین و یا دیگر نقاط جهان با مناسبت ترین قیمت

    از نمونه تخصصات این شرکت می توان به موارد صفحه جستجوی محصول اشاره نمود که برای خرید و واردات از کشور چین و یا دیگر کشورها به صورت سفارشی می توانید با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

    * صادرات:

    صادرات انواع محصولات ایرانی

    شما اگر قصد خرید از کشورهای چین و ایران و فروش اجناستان و یا مواد غذایی چینی با لیبل خودتان به کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارید نیز شرکت بازرگانی فیروزه قادر به مشاوره و ارائه طریق می باشد.

    صادرات انوع کالا بدون وجود محدودیت و با رعایت قوانین روز ایران

    بازرسی کالا و کنترل کیفیت آنها قبل از حمل و ارائه اسناد مورد نیاز به استاندارد ایران برای صادرات

    آمادگی رایزنی و مشاوره اخذ نمایندگی توزیع و فروش محصولات شرکتهای ایرانی فعال در خارج از کشور

    تامین کالاهای ایرانی برای شرکتهای توزیع کننده کالا در خارج از کشور

    آمادگی همکاری با شرکت های صادراتی فعال در کشورهای همسایه بخصوص کشورهای آسیای میانه ، عراق و افغانستان ،امارات و چین و…

    برنامه ریزی برای ارائه محصول نهایی به مقاصد مختلف داخل و خارج از کشورهای ایران و چین

     

    * ترخیص کالا
    آمادگی همکاری در امور ترخیص کالا با سایر شرکتهای ایرانی واردکننده و صادر کننده کالا و خدمات
    آمادگی همکاری در امور ترخیص کالا با کلیه تعاونیهای مرزنشینی و پیله وران و تجار بندر های ایران
    آمادگی همکاری در امور ترخیص کالا با دارندگان مجوزهای موردی برای صادرات و یا واردات کالا به ایران

    آمادگی همکاری در امور ترخیص کالا با مراکز مصرف کالا اعم از فروشگاههای تعاونی مصرف و بخش خصوصی و دولتی برای تامین گوشت،روغن، برنج و….

    ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور
    * امور مالی

    انتقال ارز

    آمادگی همکاری مالی با مجریان پروژه های سبک وسنگین و پیمانکاران در جهت تامین کالای مورد نیاز

    ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت پروژه های مادر و نیازمند به سرمایه گذاری مشترک با شرکای خارجی

    بستن