ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان امیرکبیر-نبش کوچه امین دربار-پلاک ۷۱
  • درباره ما : شرکت جهان باطری با بیش از سه دهه تجربه حرفه ای و تخصصی در رابطه با انواع باطری ، مفتخر است در خدمت صنایع کشور بوده ، عمده فعالیت شرکت جهان باطری تهیه ، توزیع ، فروش و پخش انواع باطریهای صنعتی مورد استفاده در صنایع خودرو ، صنایع برق ، الکترونیک و ….. می باشد.-         باطری UPSشرکت جهان باطری در حال حاضر نماینده انحصاری باطریهای خشک از نوع Se ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جهان باطری با بیش از سه دهه تجربه حرفه ای و تخصصی در رابطه با انواع باطری ، مفتخر است در خدمت صنایع کشور بوده ، عمده فعالیت شرکت جهان باطری تهیه ، توزیع ، فروش و پخش انواع باطریهای صنعتی مورد استفاده در صنایع خودرو ، صنایع برق ، الکترونیک و ….. می باشد.
    -         باطری UPS

    شرکت جهان باطری در حال حاضر نماینده انحصاری باطریهای خشک از نوع Sealed Lead Acid ساخت کمپانی ® Power Max – انذونزی بوده است ، لازم به ذکراست که باطریهای مذکور دارای کیفیت مطلوب با طول عمر بالا می باشند.

    تنوع آمپرساعتهای قابل دسترس در انبار این شرکت :

    ۱۲V/۱.۳AH ,۱۲V/۲.۲AH ,۱۲V/۴.۵AH ,۱۲V/۷AH ,۱۲V/۱۲AH ,۱۲V/۱۸AH ۱۲V/۲۸AH ,۱۲V/۴۵AH ,۱۲V/۶۵AH ,۱۲V/۱۰۰AH، میباشند و علاوه بر آمپرساعتهای فوق الذکر ، این شرکت می تواند درخصوص باطریهای ۲V, ۴V, ۶V در صنایع ذیربط ، باطریهای مورد نیاز را تامین نماید.

    علاوه بر برند یاد شده ، این شرکت نماینده توزیع و فروش باطریهای خشک از نوع Sealed Lead Acid ساخت کمپانی Leoch چین و صبا بوده است که بنا به درخواست و تمایل مشتری ، این شرکت باطری مورد نظر از دو برند مذکور را تهیه و ارسال می نماید.

    شرکت جهان باطری جهت کاهش هزینه خرید مشتری ، درصورت تمایل می تواند باطری کهنه (معیوب) را به صورت کیلوئی یا آمپری خریداری نماید و باطری نو را تحویل دهد.

    گارانتی باطریهای UPS به مدت یکسال (۱۲ماه) از زمان تحویل باطریها میباشند (به شرط استفاده در شرایط متعارفی و استاندارد) و چنانچه مشتریان سازمانهای دولتی و خصوصی درخواست افزایش مدت گارانتی را بخواهند ، این شرکت با در نظر گرفتن نوع پرو‌ژه ، سایت نصب ، مدل باطری و …… مدت گارانتی باطریها را افزایش خواهد داد.

    لارم به ذکراست که این شرکت دارای شبکه توزیع فروش در سراسر ایران بوده و علاوه بر آن باطریهای مذکور را بطور مستقیم از طریق دفتر مرکزی تهران به کلیه سازمانها ، ادارات ، بانکها ، موسسات مالی و اعتباری ، صنایع فولاد ، نفت ، گاز و پتروشیمی و ……… به فروش رسانده است.

    بستن
محصولات
باطری اتومبیل پوما، 12 ولت، 45 آمپر
باطری اتومبیل 12 ولت، 66 آمپر