ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - میدان ولی عصر - خیابان شقایق - پلاک ۸ – واحد ۱۹
  • درباره ما : شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین توسط گروهی متشکل ازنیروهای با تجربه و پیشروی صنعت، اساتید دانشگاه و کارآفرینان جوان کشور تأسیس شده است.ماموریت دژ صنعت پرشین ایجاد پتانسیل لازم برای اجرای پروژه‌های مختلف صنعتی به صورت EPC در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، نیرو و… است که  خود را ملزم می داند در کوتاهترین زمان ممکن قابلیت‌های خود را در زمینه‌های خدمات فنی و&nbs ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین توسط گروهی متشکل ازنیروهای با تجربه و پیشروی صنعت، اساتید دانشگاه و کارآفرینان جوان کشور تأسیس شده است.

    ماموریت دژ صنعت پرشین ایجاد پتانسیل لازم برای اجرای پروژه‌های مختلف صنعتی به صورت EPC در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، نیرو و… است که  خود را ملزم می داند در کوتاهترین زمان ممکن قابلیت‌های خود را در زمینه‌های خدمات فنی و  مهندسی مرتبط، تامین و تهیه تجهیزات صنعتی بکار برد.

      شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه مهندسی، طراحی و اجرای پروژه های تخصصی جابه جایی مواد در ایران می باشد که در طی سالهای اخیر موفق به انجام صدها پروژه بسیار تخصصی در زمینه انواع جرثقیل های سقفی در صنایع عظیم ایران شده است.

    شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین به عنوان نماینده رسمی شرکت اشتال کرین سیستم آلمان در ایران، بزرگترین تامین کننده جرثقیل های سقفی و ضد انفجار در شرکت های تابعه وزارت نفت از جمله شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز ایران می باشد.

      محصولات شرکت اشتال آلمان یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده در زمینه جرثقیل سقفی و ضد انفجار در جهان می باشد و تضمین رسمی این شرکت استفاده از قطعات اصلی با گارانتی معتبر می باشد

    بستن
محصولات
جرثقیل سقفی تک پل
جرثقیل سقفی دو پل SH