ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۵ جاده خاوران - شهرک صنعتی خاوران - سایت فناوران - خیابان صنعت جنوبی - پلاک ۱۲۰۷
  • درباره ما : قبل از دهه ۶۰ میلادی در جهان محصولات چوبی به صورت تمام چوب ساخته میشد.در دهه ۶۰ میلادی همراه با انقلاب صنعتی ، صنعت چوب نیز انقلابی عظیم را تجربه کرد و با اختراع ماشین آلات تولید روکش چوبی (این ماشین آلات چوب های با کیفیت بالا را به لایه های نازک تبدیل میکردند) و با چسباندن آن بر روی چوبهای کم کیفیت تر ، نئوپان ، MDF ، چند لایی و... توانستند تحولی چشم گیر را در کیفیت و قیمت محصولات چوبی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    قبل از دهه ۶۰ میلادی در جهان محصولات چوبی به صورت تمام چوب ساخته میشد.در دهه ۶۰ میلادی همراه با انقلاب صنعتی ، صنعت چوب نیز انقلابی عظیم را تجربه کرد و با اختراع ماشین آلات تولید روکش چوبی (این ماشین آلات چوب های با کیفیت بالا را به لایه های نازک تبدیل میکردند) و با چسباندن آن بر روی چوبهای کم کیفیت تر ، نئوپان ، MDF ، چند لایی و... توانستند تحولی چشم گیر را در کیفیت و قیمت محصولات چوبی ایجاد کنند. این صنعت در اواخر دهه ۴۰ خورشیدی برای اولین بار با حمایت مستقیم مسئولین کشوری وارد صنعت ایران شد.
    برادران بلوری برای اولین بار در ایران به صورت خصوصی با ساخت دستگاه اسلایسر که نوعی تکنیک در تولید روکش چوبی میباشد ، فعالیت خود را با ثبت شرکتی به نام روستا در وزارت صنایع در سال ۱۳۶۵ خورشیدی آغاز کردند. شرکت روستا در مدت زمان کوتاهی توانست بهترین و با کیفیت ترین روکش های چوبی که عمده آن را روکش ملچ تشکیل میداد را به بازار ایران ارائه کند و همین کیفیت در تولید باعث تقاضای بیشتر این محصول در بازار چوب ایران شد. از طرفی شرکت روستا با تلاش و جدیت در بالا بردن کیفیت و حجم تولید در زمانی کوتاه توانست بارها از طرف مسئولین دولت جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار بگیرد.
     
    در اواسط دهه ۸۰ خورشیدی با توجه به محدودیت در چوب های جنگلی ایران و همچنین به خطر افتادن این سرمایه ملی ، شرکت روستا در صدد بر آمد تولید روکش چوبی را در خارج از کشور ادامه دهد و این امر باعث ایجا تنوع بیشتری در زمینه روکش های چوبی در بازار ایران شد.  شرکت روستا در زمان فعالیت در خارج از کشور توانست با شرکت های دیگر در صنعت چوب همکاری های خوبی داشته باشد تا جایی که در زمینه روکش های فناوری ، تخته های جنگلی ، پانل های فینگر جوینت و ترمو وود و... از شرکت های وکسکو آمریکا ، دنزر آلمان ، رومانل رومانی ، اسکای فلگ چین ، آلسانجاک ترکیه و ایپیر ایتالیا نمایندگی انحصاری فروش  در ایران را بگیرد. با بالا رفتن حجم فعالیت ، شرکت روستا در سال ۱۳۸۶ خورشیدی تصمیم به تاسیس شرکتی به نام آریانا روکش  گرفت که نماینده انحصاری فروش در ایران را به این شرکت واگذار کند.
         
    گروه آریانا روکش ابتدا با تنها دفتر فروش خود واقع در تهران ، شهرک صنعتی خاوران (سایت چوب فروشان) فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته دفاتر فروش خود را در ایران به پنج شعبه برساند. گروه آریانا روکش همچنین توانست خدماتی در زمینه طراحی و اجرای انواع معرق و جناقی پارکت ، روکش های طبیعی و روکشهای فناوری را در تمام شعب راه اندازی کند.

    بستن
محصولات
ریشه گردو آمریکایی
ملچ قهوه ای
ملچ موج دار
فینگر جوینت راش
بلوط قرمز آمریکایی
ترمو وود SHP