ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/Iran.Hologram
  • آدرس : تهران- بلوار میرداماد- روبروی بانک مرکزی -خیابان آقازاده فر (اطلسی سابق) -پلاک ۵ -طبقه سوم- واحد۸
  • درباره ما : شرکت بعد نگار ایرانیان ( ایران هولوگرام ) با استفاده از دانش روز دنیا و همسو با پیشرفت صنعت هولوگرام اقدام به تولید انواع برچسب های هولوگرام در داخل کشور می نماید. این برچسب ها جهت رفع نیاز مشتریان و با در نظر گرفتن تنوع در سلایق و نیاز های آنان با تلفیق هوشمندانه و هنرمندانه از فویل، چسب و کاغذ و به وسیله ماشین آلات پیشرفته تولید می شود، این شرکت قادر به تولید انواع برچسبها با امکان درج تمامی ویژ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بعد نگار ایرانیان ( ایران هولوگرام ) با استفاده از دانش روز دنیا و همسو با پیشرفت صنعت هولوگرام اقدام به تولید انواع برچسب های هولوگرام در داخل کشور می نماید. این برچسب ها جهت رفع نیاز مشتریان و با در نظر گرفتن تنوع در سلایق و نیاز های آنان با تلفیق هوشمندانه و هنرمندانه از فویل، چسب و کاغذ و به وسیله ماشین آلات پیشرفته تولید می شود، این شرکت قادر به تولید انواع برچسبها با امکان درج تمامی ویژگیهای امنیتی آشکار و پنهان بوده و قادر به رفع نیاز مشتریان میباشد.

    عضو اتحادیه بین المللی تولید کنندگان IHMA ، گواهینامه ISO۹۰۰۱/۲۰۰۸ ، عضو اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران، عضو اتحادیه چاپخانه داران، منتخب یازدهمین دوره مسابقات تخصصی جشنواره چاپ ایران در رشته چاپ امنیتی.

    بستن