ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- سعادت آباد- میدان فرهنگ -بلوار ۲۴ متری- نبش ۵ شرقی -پلاک ۲۷ -واحد ۳
  • درباره ما :  شرکت کاغذ هلان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵، در خصوص واردات انواع کاغذ سایز، آغاز کرد.این شرکت با اتکاء بر دانش کارشناسان بازرگانی خود توانست در مدت کوتاهی  نمایندگی رسمی شرکت Double A  از کشور تایلند، را کسب کند.شرکت کاغذ هلان هم اکنون در ایران به عنوان بزرگترین وارد کننده کاغذ با برند Double A   ، در سایزهای A۴,A۳,A۵  توانسته بیشترین سهم فروش این برند معتبر را کسب نما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت کاغذ هلان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵، در خصوص واردات انواع کاغذ سایز، آغاز کرد.

    این شرکت با اتکاء بر دانش کارشناسان بازرگانی خود توانست در مدت کوتاهی  نمایندگی رسمی شرکت Double A  از کشور تایلند، را کسب کند.

    شرکت کاغذ هلان هم اکنون در ایران به عنوان بزرگترین وارد کننده کاغذ با برند Double A   ، در سایزهای A۴,A۳,A۵  توانسته بیشترین سهم فروش این برند معتبر را کسب نمایید.

    کمپانی Double A به عنوان یکی ازمعتبرترین شرکتهای تولید کاغذ در سراسر دنیا شناخته شده و برندهای این شرکت با توجه به تکنولوژی منحصر به فرد این کمپانی، همواره به عنوان با کیفیت ترین و در عین حال پرفروش ترین برندها میباشد.

    تکنولوژی ایجاد تغییرات در ژنتیک گیاه پاپیروس و کنترل مستمر از زمان کاشت به شیوه خاص،سبب قرارگیری الیاف های درختان پاپیروس، به شیوه طولی گردیده و توانسته این برند را تبدیل به یک برند جهانی کند.این کمپانی با توجه به اینکه برای تولید مواد اولیه مورد نیاز خود ( چوب و ...) به جای تخریب واستفاده از درختان محیط زیست، این گیاهان را به کمک کشاورزان تایلندی در طول مدت ۳ تا ۴ سال پرورش داده و لذا به این ترتیب همواره با افزایش روند تولید خود توانسته از گازهای آلاینده موجود درهوا بکاهد و به عنوان برترین شرکت در خصوص دریافت مجوزها و جوایزInternational Certificates for Environmental Standards  شناخته شود.

    مجموعه کاغذ هلان توانست در سال ۱۳۹۰، برند دوم کمپانی Double A   را با نام تجاری Smart Copyبطور انحصاری از آن خود نمایید و امروز به عنوان نماینده انحصاری این برند مشغول به فعالیت میباشد.

    این شرکت با شعارتفکری فراترازکاغذ، همواره درانتخاب برندهای خود، جنبه های زیست محیطی را نیز مد نظرقرار داده، و امیدواراست بتواند در این زمینه گامی هر چند کوچک ولی موثر را برای نسل های آینده برداشته باشد.

    بستن
محصولات
کاغذ دابل آ (Double A)
کاغذ اسمارت کپی