ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۵۱ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCiocnl6QiGNaVDAlIf5141Q
  • آدرس : تهران - ضلع شمالی بلوار میرداماد - شماره ۱۸۵
  • درباره ما : گروه صنعتی سدید با قدمتی بیش از نیم قرن و سابقه ای درخشان در عرصه های گوناگون مرتبط با انرژی نفت ، گاز ، پتروشیمی و آب مشغول به فعالیت می باشد . این گروه صنعتی با دارا بودن ۱۷ شرکت زیر مجموعه شامل کارخانجات تولیدی و شرکت های پیمانکاری و تجاری در زمینه های کارخانجات تولید لوله های فولادی قطور انتقال فرآورده های نفت ، گاز و آب ، ساخت تاسیسات دریایی، پالایشگاه ،  ساخت مگا پمپ و مگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی سدید با قدمتی بیش از نیم قرن و سابقه ای درخشان در عرصه های گوناگون مرتبط با انرژی نفت ، گاز ، پتروشیمی و آب مشغول به فعالیت می باشد .
     این گروه صنعتی با دارا بودن ۱۷ شرکت زیر مجموعه شامل کارخانجات تولیدی و شرکت های پیمانکاری و تجاری در زمینه های کارخانجات تولید لوله های فولادی قطور انتقال فرآورده های نفت ، گاز و آب ، ساخت تاسیسات دریایی، پالایشگاه ،  ساخت مگا پمپ و مگا توربین آبی و بادی ، کارخانجات تولید شکر و نیشکر، نیروگاه برق ... تمام تلاش خود را در جهت خدمت به جامعه گرفته است .
    توجه به اهمیت حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با در نظر گرفتن مزیت کشور ایران در این زمینه ، حوزه آب و نیرو ناشی از نیاز شدید جامعه بشر ، فولاد که نقطه آغاز صنعت می باشد و نهایتاً رویکرد به انرژی های نو و تجدید پذیر، کاهش آلایندگی و استفاده از انرژی پاک باعث گردید تا فعالیت های این مجموعه صنعتی بصورت استراتژیک و در راستای خدمت به جامعه، حول محور صنایع فوق شکل گرفته و  تداوم یابد .
    حضور در تولید تجهیزات و اجرای زیر ساخت های اساسی یکی از مهمترین مسئولیت ها  و چشم انداز های این مجموعه می باشد :
    - تولید و اجرای هزاران کیلومتر خطوط انتقال نفت ، گاز و آب
    - ساخت بزرگترین جکت در خاورمیانه
    - ساخت بزرگترین سد خاکی در جهان
    - ساخت چهارمین برج مخابراتی بلند در جهان
    - اولین و تنها تولید کننده توربین های بادی در خاورمیانه
    همگی برگه ای زرین از خدمات این گروه می باشد .
    خانواده گروه صنعتی سدید را بیش از ۴۰۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و متعهد تشکیل می دهد که سرمایه اصلی این گروه به شمار می روند . همدلی ، همکاری و تلاش مضاعف در مسیر اعتلاء و موفقیت سازمان رمز موفقیت این مجموعه صنعتی به شمار می آید .
     گروه صنعتی سدید در نتیجه احساس مسئولیت در قبال جامعه و محیط زیست و با ایجاد اشتغال پایدار ، سرمایه گذاری در تولید، تبدیل شرکت های زیرمجموعه به شرکت هایی دانش بنیان جهت ایجاد و ارتقا فن آوری ، توسعه فعالیت ها به ویژه ایجاد زیر ساخت های ضروری جامعه ، وظیفه خود را جهت  توسعه و ارتقا جامعه ادا می نماید .

    بستن