ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان شهید بهشتی -ابتدای خیابان مفتح -کوچه ۱۴-پلاک ۶ -واحد ۱
  • درباره ما : امروز نام مجموعه آراپاد با تجمیع بیش از ۱۵۰ سال تجربه مدیران و متخصصان خود که هریک، از چهره های نام آشنا در صنایع برق، مکانیک، نفت و گاز، ریلی، کشتیرانی و ... می باشند، با صنعت ایران عجین گردیده است.این شرکت با بیش از ربع قرن فعالیت در حوزه های مختلف صنایع مذکور از جمله: انتقال و توزیع برق فشار قوی، اتوماسیون صنعتی، انتقال قدرت و ارتباطات ریلی، نفت و گاز و مخابرات و ICT موفق به انجام پرو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروز نام مجموعه آراپاد با تجمیع بیش از ۱۵۰ سال تجربه مدیران و متخصصان خود که هریک، از چهره های نام آشنا در صنایع برق، مکانیک، نفت و گاز، ریلی، کشتیرانی و ... می باشند، با صنعت ایران عجین گردیده است.

    این شرکت با بیش از ربع قرن فعالیت در حوزه های مختلف صنایع مذکور از جمله: انتقال و توزیع برق فشار قوی، اتوماسیون صنعتی، انتقال قدرت و ارتباطات ریلی، نفت و گاز و مخابرات و ICT موفق به انجام پروژه های متعددی در ابعاد و سطوح مختلف گردیده است.

    این مجموعه با اهتمام بسیار بر توسعه کمی و کیفی حوزه های فعالیت های خود، همواره در حال خدمت رسانی به صنایع مختلف کشور عزیزمان می باشد.

    در سال ۱۳۷۷ تعدادی از متخصصان باتجربه و مدیران موفق صنایع برق و مکانیک کشور که هر یک راه و رسم موفقیت در این حوزه ها را به خوبی از بر داشتند، گرد هم آمدند تا مجموعه ای را شکل دهند که با چشم اندازی مدون و تعالی گرا به نقطه ی کنونی که به حق قله ای مرتفع در توانمندی ملی و بومی صنعت گران ایرانی ست، صعود نماید.

    این مجموعه در ابتدا با نام شركت دانش پويان فعالیت خود را در حوزه صنایع برق و مکانیک آغاز نمود و در همان گام های ابتدایی با رویکرد فنی و بازرگانی به ارائه محصولات نوآورانه ای در صنایع مختلف پرداخت.

    در ادامه ی فعالیت های این مجموعه و با پررنگ تر شدن شاخه مهندسی برق در استراتژی های مدیران مجموعه، در سال ۱۳۸۴ مجموعه ای با نام آراپاد شکل گرفت که با تمرکز بر روی شاخه های مختلف این صنعت، روند موفقیت های خود را در این حوزه تسریع بخشد.

    این شرکت در طول مسیر با استمداد از سابقه درخشان خود در پروژه های انجام داده و نیز اعتبار تجاری کسب نموده، موفق به همکاری با کمپانی های بزرگ و جهانی صنعت برق (نظیر TAIHAN, ISODRAHT, IMEFY, PARTEX, WERMA,…) و در موارد بسیاری اخذ نمایندگی انحصاری از این کمپانی ها گردیده است.

    بستن
محصولات
منبع تغذیه و UPS تابلویی PULS سری MiniLine
منبع تغذیه و UPS تابلویی PULS
MCB(کلید مینیاتوری)
کابل و سرکابل Taihan
سرو موتور DC
موتورهای دیسکی