ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)- خیابان ۳۷-پلاک ۱۶-ساختمان پتروصدر البرز
  • درباره ما : شرکت پترو صدر البرز در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه خدمات و کالاهای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و بویژه پروژه‌های خطوط لوله و تاسیسات آغاز بکار نمود. این شرکت از‌‌ همان ابتدا بعنوان نماینده رسمی و انحصاری کارخانجات نورد و پروفیل ساوه عرضه کننده انواع لوله‌ها با استانداردهای ASTM و API فعالیت خود را آغاز نمود و با به دست آوردن رزومه‌ای قابل توجه در زمینه فروش انو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پترو صدر البرز در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه خدمات و کالاهای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و بویژه پروژه‌های خطوط لوله و تاسیسات آغاز بکار نمود. این شرکت از‌‌ همان ابتدا بعنوان نماینده رسمی و انحصاری کارخانجات نورد و پروفیل ساوه عرضه کننده انواع لوله‌ها با استانداردهای ASTM و API فعالیت خود را آغاز نمود و با به دست آوردن رزومه‌ای قابل توجه در زمینه فروش انواع لوله‌ها به شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی و آب و همچنین شرکت‌های پیمانکاری فعال در این صنایع بعنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات و کالا‌ها به صنایع نفت و گاز اعم از مصارف جهت سرویس‌های ترش و شیرین و صنایع پایین دستی و بالا دستی معرفی می‌گردد.

    این شرکت در سالهای اخیر در جهت گسترش دامنه خدمات و کالای قابل عرضه خود اقدام به اخذ نمایندگی‌های رسمی توزیع و فروش انحصاری تعدادی از معتبر‌ترین تولیدکنندگان نموده است.

    پترو صدر البرز در سال گذشته با راه اندازی ۲ دفتر بین المللی در کشورهای امارات متحده عربی (دبی) و چین (ونژوو) امکان تهیه انواع کالاهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را به بهترین شکل ممکن از منابع مورد تائید و ثبت شده در وندورهای معتبر نفت و گاز کشور عزیزمان از طریق دفتر مرکزی این شرکت در تهران، را دارا می‌باشد.

    بستن
محصولات
لوله‌های فولادی
لوله های کیسینگ و تیوبینگ
شیرآلات
اتصالات
ورق، کویل
اقلام بالک ابزاردقیق
ماشین‌آلات دوار
سایر تجهیزات مرتبط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی