ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید مطهری -خیابان کوه نور -پلاک ۱۹
  • درباره ما : شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد از سال ۱۳۶۴ فعالیت تجاری خود را در زمینه واردات و صادرات محصولات مختلف آغاز نمود . این شرکت در سال ۱۳۷۴ به حرفه خود جنبه تخصصی داد و منحصر روی سیستم های سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع فعالیت خود را ادامه داد. با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان داخلی ، فروش و گارانتی محصولات برند سوپرا به صورت انحصاری تحت اختیار شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد قرار گرفت و عرضه آن ابتدا از جنو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد از سال ۱۳۶۴ فعالیت تجاری خود را در زمینه واردات و صادرات محصولات مختلف آغاز نمود . این شرکت در سال ۱۳۷۴ به حرفه خود جنبه تخصصی داد و منحصر روی سیستم های سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع فعالیت خود را ادامه داد. با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان داخلی ، فروش و گارانتی محصولات برند سوپرا به صورت انحصاری تحت اختیار شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد قرار گرفت و عرضه آن ابتدا از جنوب کشور آغاز و سپس به سراسر ایران گسترش یافت.

    گروه بازگانی توانگر اعتماد پاسارگاد در سال ۱۳۸۴ و با توجه به شناخت بازار اقدام به ثبت برند محصولی با نام تجاری (TRUST ) کرد. این شرکت با شناخت نیاز بازار در صنعت تاسیسات کشور و همچنین کیفیت قابل قبول توانست جایگاه مناسبی پیدا کرده و جزء معتمدین صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع کشور لقب بگیرد.

    بستن