ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان قائم مقام فراهانی -خیابان مشاهیر -نبش مدرس -ساختمان ۱۰۲
  • درباره ما : شرکت تکفا با هدف ايجاد بستري مناسب جهت طراحي و انجام طرحهاي به روز صنعتي ، تامين تجهيزات و ماشين آلات صنعتي و بالا بردن راندمان و بهره وري در صنايع ايران با اتکا به کارشناسان با تجربه داخلي و خارجي فعاليت مينمايد.اين شرکت با همکاري کارشناسان ايراني و خارجي و اخذ تدريجي نمايندگي از شرکتهاي معتبر اروپائي و آسيائي در حال حاضر يکي از معتبرترين تامين کنندگان دانش فني و ماشين آلات خطوط توليد و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تکفا با هدف ايجاد بستري مناسب جهت طراحي و انجام طرحهاي به روز صنعتي ، تامين تجهيزات و ماشين آلات صنعتي و بالا بردن راندمان و بهره وري در صنايع ايران با اتکا به کارشناسان با تجربه داخلي و خارجي فعاليت مينمايد.
    اين شرکت با همکاري کارشناسان ايراني و خارجي و اخذ تدريجي نمايندگي از شرکتهاي معتبر اروپائي و آسيائي در حال حاضر يکي از معتبرترين تامين کنندگان دانش فني و ماشين آلات خطوط توليد و قطعات يدکي جهت صنايع قند و شکر  ، سيمان و بتن ، صنايع بسته بندي و مواد شيميائي ميباشد.
    شرکت مهندسي – بازرگاني تکفا با سابقه بيش از يک دهه فعاليت ، باشعار مشتري مداري توانسته است ارتباطات گسترده و موثري را با صنايع مختلف داخل ايران و کشورهاي همسايه ايجاد نمايد .
    مشتري مداري به عنوان هدف اصلي اين گروه از ابتدا مورد تاکيد بوده و رضايت مشتريان و همکاري دراز مدت و همچنين گسترده گي نوع فعاليت هاي اين شرکت ، در مدت زماني کوتاه ، خود گواه اين ادعا ميباشد

    بستن
محصولات
صنايع قند و شکر
بسته بندي
پلت پرس
فيلتر پرس
اسيد سيتريک
شکر استویا
ماشین آلات بسته بندی
فیلترهای غشایی / ممبران MEMBRANE FILTER
اسید فسفریک