ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - كيلومتر ۹/۵ جاده مخصوص كرج - روبروي شهاب خودرو - نبش خيابان نخ زرين - دفتر گروه صنعتي تراكتورسازي ايران
  • درباره ما : شرکت تراکتورسازي ايران در سال ۱۳۴۷ به صورت شرکت سهامي خاص تاسيس شد و طي شماره ۵۴۰/۳۲۴ مورخ ۱۳۴۷/۰۲/۲۶ در اداره ثبت شرکتها در تبريز به ثبت رسيد. اين شرکت در تاريخ ۱۳۷۵/۰۱/۲۱ به شرکت سهامي عام تبديل و در تاريخ ۱۳۷۵/۰۵/۰۹ در بورس اوراق بهادر پذيرفته شد. مرکز اصلي شرکت و کارخانه در شهر تبريز واقع است.شرکت تراکتورسازي ايران توليد خود را با مونتاژ تراکتورهاي روماني u۶۵۰ وu۶۵۱  از سال ۱۳۴۸ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تراکتورسازي ايران در سال ۱۳۴۷ به صورت شرکت سهامي خاص تاسيس شد و طي شماره ۵۴۰/۳۲۴ مورخ ۱۳۴۷/۰۲/۲۶ در اداره ثبت شرکتها در تبريز به ثبت رسيد. اين شرکت در تاريخ ۱۳۷۵/۰۱/۲۱ به شرکت سهامي عام تبديل و در تاريخ ۱۳۷۵/۰۵/۰۹ در بورس اوراق بهادر پذيرفته شد. مرکز اصلي شرکت و کارخانه در شهر تبريز واقع است.

    شرکت تراکتورسازي ايران توليد خود را با مونتاژ تراکتورهاي روماني u۶۵۰ وu۶۵۱  از سال ۱۳۴۸ آغاز کرده است، در سال ۱۳۵۴ اولين تراکتورهاي MF در چهار نوع MF۱۳۵ با قدرت ۴۵ اسب بخار، MF۱۶۵ با قدرت ۶۲ اسب بخار، MF۱۸۵ با قدرت ۷۲ اسب بخار و MF۲۹۵ با قدرت ۹۲ اسب بخار به بازار عرضه شد.
    از سال ۱۳۵۶ تراکتورهاي سبک MF۲۸۵ جايگزين تراکتورهاي روماني گرديد. بين سالهاي ۱۳۶۶ و ۱۳۷۱ شرکت هاي آهنگري، موتورسازان، ريخته گري، خدمات صنعتي و ماشين الات صنعتي با هدف بهره برداري از نمنبع و امکانات شرکت، استفاده از ظرفيت هاي مازاد شرکت، منعطف و چابک نمودن شرکت مادر، عدم تمرکز و توجه به توسعه محصولات و توسعه توليدات جانبي از شرکت مادر جدا گرديدند.

    توليد تراکتورهاي سنگين MF۳۹۹ تک ديفرانسيل و دو ديفرانسيل براي اولين بار در سال ۱۳۷۲ در راستاي اهداف تنوع محصول و تامين نياز بتزار به تراکتورهاي با قدرت بالا انجام گرفت. در ستال ۱۳۷۲ شرکت بازرگاني و خدمات پس از فروش و در سال ۱۳۸۲ شرکت تراکتورسازي اروميه خريداري شد. در بين سالهابي ۱۳۷۴ الي ۱۳۷۶ مرکز خودگردان طراحي و ساخت ماشين به منظور طراحي و توليد ماشين آلات تبديلي کشاورزي و مرکز خودگردان ساخت کاميونت با هدف ايجاد فضاي همکاري گسترده بين صنايع کشور و استفاده از ظرفيت هاي موجود به منظور گسترش هم افزايي و خوداتکايي تکنولوژيکي در ساخت خودرو و همچنين توليد کاميون سبک ۲/۵ تا ۳/۵ تن با مشخصات مناسب براي حمل محصولات کشاورزي و خدمات شهري، به منظور تکميل زنجيره خودروهاي توليدي در کشور ايجاد گرديد
    بين سالهاي ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸شرکت هاي تراکتورسازي کردستان، مهندسي و تامين قطعات، خودروسازان ديزلي آذر بايجان، ونيران در کشور ونزوئلا، اوگيران در کشور اوگاندا و تاجيران در کشور تاجيکستان تاسيس گرديد.

    طراحي و توليد تراکتورهاي جديد از سال ۱۳۸۱ و با تراکتورهاي ITM۸۰۰ شروع شده و متعاقب آن در سال ۱۳۸۶ تراکتورهاي ITM۲۹۹ و ITM۲۴۰ در شرکت تراکتورسازي به توليد انبوه رسيد. در سال ۱۳۸۷ با توجه به روند خصوصي سازي و در راستاي سياست هاي دولت در اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي، ۴۲/۴۵ درصد از سهام شرکت متعلق به سازمان گسترش و نوسازي صنايه ايران توسط کنسرسيومي مشترک از شرکت سرمايه گذاري مهر ايرانيان و گروه خودروسازي سليپا خريداري گرديد و در سال ۱۳۸۸ با توجه به خريد سهام شرکت از سوي صندوق سرمايه گذاري مهر اقتصاد ايرانيان، اين صندوق سهامدار عمده شرکت محسوب گرديد.

    در بين سالهاي ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ طراحي و نمونه سازي تراکتورهاي ITM۴۷۵ ، ITM۴۸۵، ITM۱۰۰۰ و ITM۱۰۵۰ تک و دو ديفرانسيل و نيز طراحي و توليد ITM۲۸۵ NEW انجام گرديد و از سال ۱۳۹۱ به توليد انبوه رسيد.

    از جمله اقدامات مهم انجام يافته در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ مي توان به طراحي و توليد انبوه محور جلوي تراکتورهاي سري ۲۰۰، طراحي و نمونه سازي تراکتور ITM۴۷۰ و نيز مقدمات تاسيس شرکت توليد خودروهاي ديزلي با نام شرکت سيبا اشاره نمود که اين شرکت در سال ۱۳۹۲ به بهره برداري رسيده و توليدات خود را روانه بازار نمود. همچنين در راستاي کاهش قيمت تمام شده محصول و خودکفايي در زمينه توليد مجموعه هاي استراتژيک، طراحي و توليد انبوه محور جلوي تراکتورهاي دو دفرانسيل سري ۳۰۰ توسط کارشناسان شرکت به انجام رسيد. ساخت و بهره برداري از مرکز تست و استاندارد تراکتورسازي در محل اصلي شرکت از جمله فعاليت هاي بارز شرکت بوده است.

    در سال ۱۳۹۲ در راستاي استراتژي هاي کلان شرکت، پس از تکميل مطالعات انجام يافته شده در خصوص تراکتور سنگين ۱۵۰ اسب بخار، پروژه طراحي و توليد اين تراکتور در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران شروع شده و براساس زمانبندي انجام شده در سال ۱۳۹۳ توليد نمونه و انبوه آن به انجام خواهد رسيد.

    بستن
محصولات
تراکتور BL 750 2WD
تراکتور BL 850 4WD
تراکتور ITM 1000 4WD
تراکتور ITM 1050 4WD