ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پاسداران شمالي-جنب چهار راه فرمانیه-کوهستان يازدهم-پلاک ۲-طبقه دوم-شماره ۱۲
  • درباره ما :  شرکت سپاس (چاپ صنعتی برادران آل طه) با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در صنعت چاپ و با بهره گیری از دانش روز و توانمندی بالای پرسنل متخصص و نیز استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات مصرفی، امروز تبدیل به بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ماشینهای چاپ و سیلک اسکرین، با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی، در خاورمیانه گردیده است. اکنون با بهره گیری از مهارت تکنسینهای ماهر و متخصص و فناوری پیشر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     شرکت سپاس (چاپ صنعتی برادران آل طه) با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در صنعت چاپ و با بهره گیری از دانش روز و توانمندی بالای پرسنل متخصص و نیز استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات مصرفی، امروز تبدیل به بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ماشینهای چاپ و سیلک اسکرین، با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی، در خاورمیانه گردیده است. اکنون با بهره گیری از مهارت تکنسینهای ماهر و متخصص و فناوری پیشرفته روز دنیا، سپاس قادر است ماشینهای تولیدی خود را با نیازهای خاص مشتریان و استانداردهای کیفی منطبق سازد و خدمات بلند مدت، قابل اعتماد و مقرون به صرفه به مشتریان ارائه نماید.

    موسسه سپاس افتخار فروش ماشینهای چاپ پد و سیلک به بیش از ۸۰ درصد صنایع کشور از جمله خودرو سازی، پلاستیک، الکترونیک، کالاهای پزشکی، مواد غذایی و لبنی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، محصولات بهداشتی و آرایشی، مواد پاک کننده و محصولات تبلیغاتی را دارا مِی باشد. همچنین موسسه سپاس (چاپ صنعتی برادران آل طه) با بهره گیری از کادر فنی متخصص و با تجربه توانسته است کیفیت محصولات خود را به بالاترین حد ممکن ارتقا دهد و دستگاههای خود را به بسیاری از کشورهای منطقه و آسیای میانه از جمله عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی، لبنان، مصر، بحرین، ارمنستان و ترکمنستان صادر نماید. در حقیقت سپاس تنها صادرکننده ماشینهای چاپ صنعتی در منطقه مي باشد.

    بستن
محصولات
دستگاه چاپ تک رنگ
دستگاه چاپ سیلک اسکرین SP1400
دستگاه چاپ پد تک رنگ PP1700
دستگاه چاپ سیلک اسکرین
توری کش
دستگاه چاپ پد چهار رنگ