ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -سيدخندان - بزرگراه رسالت - بعد از خیابان ۱۶ متري اول - پلاک ۱۰۴۷
  • درباره ما : شرکت خاورپژوهش در سال ۱۳۶۷ در کنار اهداف اقتصادی و به منظور بسط ،توسعه و گسترش استفاده از سیستم های رایانه ای و مکانیزه و نیز ارائه سخت افزارهای مناسب تاسیس گردید و تا به امروز توانسته با ارائه بهترین محصولات و خدمات سهم ویژه ای از بازار را به خود اختصاص دهد.شرکت خاور پژوهش به هنگام تاسیس موفق به دریافت رتبه و مجوز از شورای عالی انفورماتیک و در سال ۱۳۷۵ موفق به دریافت پروانه فعالیت صنعتی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خاورپژوهش در سال ۱۳۶۷ در کنار اهداف اقتصادی و به منظور بسط ،توسعه و گسترش استفاده از سیستم های رایانه ای و مکانیزه و نیز ارائه سخت افزارهای مناسب تاسیس گردید و تا به امروز توانسته با ارائه بهترین محصولات و خدمات سهم ویژه ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

    شرکت خاور پژوهش به هنگام تاسیس موفق به دریافت رتبه و مجوز از شورای عالی انفورماتیک و در سال ۱۳۷۵ موفق به دریافت پروانه فعالیت صنعتی از وزارت صنایع شد. فعالیت سال های اولیه شرکت ، مشاوره ،طراحی سیستم ،اتوماسیون و همچنین واردات و ارائه سخت افزارهای مناسب سیستم های مکانیز بوده است . به تدریج این شرکت وارد حوزه تخصصی تری یعنی چاپگرها شد و طی سال های طولانی مبادرت به واردات ، عرضه و خدمات بعد از فروش چاپگرها کرده است و در پی استفاده چشمگیر از چاپگر، به خصوص مدل های لیزری و جوهر افشان از آنجا که تامین نیازهای مصرفی و رعایت اصل خدمات پس از فروش یکی از ارکان اساسی کار شرکت را تشکیل می داد ، مبادرت به واردات انواع ریبون و کارتریج های لیزری و جوهری در سطح وسیع داشت .ازآنجایی که غالباً هزینه مصرفی چاپگرهای لیزری و جوهر افشان نسبتاً بالا است ،

    شرکت خاور پژوهش نیز همگام با بسیاری از شرکت های معتبر دنیا در جهت بسط و گسترش فرهنگ بازسازی و باز تولید (Recycle) ،اقداماتی را انجام داد که از آن جمله واردات و ارائه تونر ، درام و قطعات یدکی کاتریج و جوهرهای قابل استفاده در کاتریج چاپگرهای لیزری و جوهر افشان است ، به این ترتیب از خروج مقادیر زیادی ارز و سرمایه های ملی جلوگیری و همچنین کاهش ۷۵ درصدی هزینه چاپ برای کاربران عزیز میسر شده است.

    اکنون شرکت خاورپژوهش با سابقه درخشان “ در زمینه تجهیزات رایانه ای و مواد مصرفی پلاتر و پرینتر” با هدف تامین نیازهای شما همچنان با افتخار همراهتان هستیم.

    بستن
محصولات
جوهر پرینتر (100 سی سی) Canon
جوهر سابلیمیشن (لیتری)
جوهر لیتری سابلیمیشن InkTec Sure ساخت کشور کره جنوبی
جوهر پلاتر اچ پی Z6100 – Pigment – برند Inktec
جوهر پلاتر اچ پی Z6100 – Pigment -برند Inktec
جوهر پلاترهای اچ پی 5000 – 5500 – برند Nano