ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهریار -میدان نماز -بلوار ولایت - خیابان راشبر - کوچه یاس گروه تولیدی و تبلیغاتی آریان تکس
  • درباره ما : گروه تولیدی و تبلیغاتی آریان تکس گروه تولیدی آرین در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در بخش تکمیل و رنگرزی پارچه رسما آغاز کرد و با پشتکار و نوآوری های خود توانست به یکی از موفق ترین مجموعه تولیدی در این بخش مبدل گردد.با گذشت زمان این مجموعه در سال ۱۳۷۰ بخش کوچکی از امکانات و فعالیت خود را در زمینه تولید و چاپ منسوجات گرماذوب و خودچسب سرمایه گذاری کرد و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و مرغو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی و تبلیغاتی آریان تکس گروه تولیدی آرین در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در بخش تکمیل و رنگرزی پارچه رسما آغاز کرد و با پشتکار و نوآوری های خود توانست به یکی از موفق ترین مجموعه تولیدی در این بخش مبدل گردد.
    با گذشت زمان این مجموعه در سال ۱۳۷۰ بخش کوچکی از امکانات و فعالیت خود را در زمینه تولید و چاپ منسوجات گرماذوب و خودچسب سرمایه گذاری کرد و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و مرغوب ترین مواد اولیه توانست با برند مت مارک به اولین و بزرگترین تولیدکننده در ایران و خاورمیانه مبدل گردد.
    گروه آرین هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده و حتی در هنگامی که مشتریان پذیرای فرآورده های آن بودند، ما در اندیشه اندوختن دانش روز و استفاده از آن در فرآوری محصولات خود بودیم.
    هم اکنون این مجموعه به وسیله نمایندگان متعدد خود توانسته است بخش عمده ای از نیازهای تبلیغاتی فعالان بخش تولیدی فرش و تشک را در داخل و خارج تامین کند.
    افتخار ما مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده است.

    بستن
محصولات
لیبل اتویی تشک رویال
لیبل اتویی فرش کبیر مشهد
لیبل دوخته شده تشک