ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/kled.display
  • آدرس : تهران-صادقیه-فلکه دوم- خیابان تقدیری-پلاک ۱۰-واحد ۱۵
  • درباره ما : شرکت ایده گستر کهکشان در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید  نمایشگرهای  LED پا به عرصه رقابت نهاد. هدف از تاسیس شرکت ،طراحی و تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز بازار و از طریق به کار گیری فناوری روز دنیا بوده است. ما در نظر داریم تا از طریق مطالعه بازار و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان خود با ایجاد توسعه در محصولات و خدمات خود ، ضمن افزایش سطح رضایت مشتریان خود ،در جهت توسعه بازارهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ایده گستر کهکشان در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید  نمایشگرهای  LED پا به عرصه رقابت نهاد. هدف از تاسیس شرکت ،طراحی و تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز بازار و از طریق به کار گیری فناوری روز دنیا بوده است. ما در نظر داریم تا از طریق مطالعه بازار و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان خود با ایجاد توسعه در محصولات و خدمات خود ، ضمن افزایش سطح رضایت مشتریان خود ،در جهت توسعه بازارهای جدید قدم برداریم.

    تولید محصول با کیفیت و ارائه خدمات و گارانتی به موقع به مشتری از اصول و برنامه های ما می باشد و ما امیدواریم با تولید قسمت کوچکی از محصولات دیجیتال سهم خود را در راستای عدم نیاز به محصولات مشابه خارجی ادا نماییم.

    بستن
محصولات
اسکوربرد بسکتبال
تلویزیون شهری
تابلو نرخ ارز صرافی
نمایشگر هوشمند کافی شاپ
فرش و دیوار هوشمند
ویترین هوشمند