ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- توانیر-تقاطع بزرگراه همت- پلاک ۳۴
  • درباره ما : گروه اقتصادی مبین با بیش از ۳۰ سال تجربه‌ی فعالیتِ تولید و بازرگانی در صنعت چای کشور، مالکیت دهها برند تجاری خوش نام نظیر چای طلا، مانی و تشریفات را دارا می‌باشد.همزمانی توسعه شرکت‌های زیرمجموعه و افزایش قابلیت‌های بالقوه گروه با بهبود زیرساخت ارتباطات کشور، افزایش تعداد کاربران اینترنتی و افزایش شمار کسب و کارهای آنلاین باعث شد تا اندیشه راه اندازی دپارتمان تجارت الک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه اقتصادی مبین با بیش از ۳۰ سال تجربه‌ی فعالیتِ تولید و بازرگانی در صنعت چای کشور، مالکیت دهها برند تجاری خوش نام نظیر چای طلا، مانی و تشریفات را دارا می‌باشد.
    همزمانی توسعه شرکت‌های زیرمجموعه و افزایش قابلیت‌های بالقوه گروه با بهبود زیرساخت ارتباطات کشور، افزایش تعداد کاربران اینترنتی و افزایش شمار کسب و کارهای آنلاین باعث شد تا اندیشه راه اندازی دپارتمان تجارت الکترونیک که سالهاست در سطح مدیران گروه مطرح می‌باشد، بیش از پیش قوت گرفته و این بخش با گردهم آمدن تیمی متشکل از متخصصان جوانان و با انگیزه کشور در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نماید.

    این گروه پس از ماه‌ها تحقیق و مطالعه متمرکز بر روی بازار آنلاین کشور موفق به طراحی ایده TEARINK شد.

    TEARINK (تیرینک)، فروشگاه اینترنتی انواع نوشیدنی و محصولات مرتبط می‌باشد که قصد دارد بزودی به مرجع تخصصی شماره یک برندها و محصولات داخلی و خارجی انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و لوازم جانبی تبدیل گردد. این گروه امیدوار است به پشتوانه توانایی‌های بالفعل خود از جمله تجربه و دانش تخصصی، شرکای تجاری معتبر، دسترسی آسان به تامین‌کنندگان، شبکه توزیع گسترده و سیستم انبارداری پویا خدماتی شایسته و درخور سلیقه هم وطنان عزیزمان را ارائه نماید.

    با نگرش به شرایط کنونی بازار و جایگاه فروشگاه‌های اینترنتی در شیوه زندگی مردم، نمی‌توان سهم گسترده‌ی تجارت الکترونیک از بازار فروش را نادیده گرفت. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که از استاندارهای تجارت الکترونیک پیروی می‌کنند با ایجاد فضای تخصصی برای ارائه و خرید محصولات، مزایای بسیاری را برای خریداران و فروشندگان به همراه دارند.

    برخی از این مزایا عبارتند از:

        تضمین کیفیت و اصالت کالا
        معرفی دقیق، کامل و حرفه‌ای محصولات
        صرفه جویی در وقت
        افزایش آمار بازدید
        امکان مقایسه و تصمیم‌گیری
        امکان ارائه بهترین قیمت
        تسهیل دسترسی مخاطبان به برندها و محصولات
        تبلیغات ارزان و موثر برندها و محصولات
        امکان ارائه فروش‌های فصلی و ویژه

    بستن
محصولات
چای بهاره ممتاز 400 گرمی Tearink
چای ماچا ساشه 1/5 گرمی Fuji
کپسول چای کارامل وانیل 10 عددی Lipton
دمنوش نعنا 20 عددی Dilmah
دانه قهوه 1 کیلوگرمی Caturra espresso romano
قهوه ترک فوری با شیر cafekeyf