ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان الوند -کوچه آویز -پلاک ۵-طبقه ۴
  • درباره ما : شرکت KBC   با هدف واردات انواع داروهای تخصصی و فرآورده های دارویی در سال ۱۳۳۳  تحت نام شرکت سهامی بازرگانی منشور آغاز به کار کرد ودر سال ۱۳۵۰ به شرکت سهامی خاص تبدیل و نام آن به شرکت کی بی سی تغییر یافت و به تدریج در زمره معتبرترین شرکت های وارداتی تامین کننده دارو در کشور ، علی الخصوص در زمینه  واکسن و داروهای انکولوژی قرار گرفت .این شرکت در طول بیش از شصت سال فعالیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت KBC   با هدف واردات انواع داروهای تخصصی و فرآورده های دارویی در سال ۱۳۳۳  تحت نام شرکت سهامی بازرگانی منشور آغاز به کار کرد ودر سال ۱۳۵۰ به شرکت سهامی خاص تبدیل و نام آن به شرکت کی بی سی تغییر یافت و به تدریج در زمره معتبرترین شرکت های وارداتی تامین کننده دارو در کشور ، علی الخصوص در زمینه  واکسن و داروهای انکولوژی قرار گرفت .

    این شرکت در طول بیش از شصت سال فعالیت خود با شرکت های معتبر خارجی نظیر :Sanofi Pasteur, Lilly  Sobi, Anika Therapeutics, Serum Institute, Novartis, B.D, Actavis, Berna Merck Sereno, Octapharma, CLS Behring, Green Cross, Haupt Serum, Italpharma, Clausen, Hikma Pharma, Innova, Aldo Union, Biocon, Ortho Linical Diagnostic  رابطه تجاری داشته و محصولاتی مانند داروهای شیمی درمانی، ام. اس، اعصاب،غدد، بیهوشی، نازایی، قلبی، گوارشی، ایمونوگلوبولین و حجم وسیعی از واکسن های مورد نیاز کشور نظیر واکسن آنفلوانزا، تب زرد، مننژیت، هاری، فلج اطفال و پنج گانه را از این شرکت ها وارد نموده است .

    این شرکت که از سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی سبحان – سرمایه گذاری البرز و گروه دارویی برکت فعالیت می نماید ، در آبان ماه ۱۳۹۲ به عنوان اولین شرکت بازرگانی دارویی کشور در فرابورس پذیرفته شده و به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. گذر از فیلترهای مختلف سازمان بورس بیانگر شفاف بودن کلیه عملیات شرکت بوده و اعتباری دیگر برای مجموعه کی بی سی محسوب می شود.

    از میان  شرکت های برتر فعال در کل کشور در سال مالی ۱۳۹۱، شرکت کی بی سی موفق شد رتبه ۲۹۶ را از نظر شاخص فروش به دست آورد. در رتبه بندی سازمان غذا و دارو در سال ۱۳۹۶ این شرکت  توانست رتبه ششم را در میان شرکت های وارد کننده دارو در سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

    این شرکت با استقرار سیستم مدیریت کیفت و اخذ گواهینامه  ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸  و عضویت در انجمن ها و نهادهای مرتبط مانند اتحادیه واردکنندگان دارو، همچنان در جهت افزایش کیفیت خدمات خود گام برمی دارد و در این راستا موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران نیز گردیده است.

    شرکت کی بی سی مفتخر است با شناسایی معتبرترین تولیدکنندگان دارو در جهان و عرضه جدیدترین و بهترین فرآورده های دارویی و پزشکی، با رعایت نکات ایمنی و تعهد به مسائل اخلاقی و حرفه ای، تمام تلاش خود را  در جهت جلب رضایت مشتریان وفراهم آوردن بستری مناسب  برای ارتقاء سطح سلامت جامعه انجام داده است.


    بستن
محصولات
VAXIGRIP
BUDENA 200MCG/dose
BUDENA 64MCG/dose
ATROALDO 20MCG
SALMEFLO 250/25MCG/dose
مکمل غذایی
مکمل غذایی
غذای کودک
محصولات آرایشی و بهداشتی