ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد – شهرك صنعتي توس -بلوار تلاش شمالي -خيابان نهم -پلاك ۴۶۱
  • درباره ما : شرکت داروسازی سامی ساز به عنوان شرکت تولید کننده داروهای انسانی توانسته است پس از ۲۰ سال فعالیت در جهت تامین نیاز دارویی کشور سهم به سزایی ایفا نماید . این شرکت در سال ۱۳۷۴ ثبت و در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع فعالیت خود را اغاز نمود .این شرکت با بهره گیری از توانایی های علمی داخلی و خارجی ,تجهیزات صنعتی و ازمایشگاهی و با همکاری پرسنل اموزش دیده خود توانسته بیش از ۱۰۰ قلم د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت داروسازی سامی ساز به عنوان شرکت تولید کننده داروهای انسانی توانسته است پس از ۲۰ سال فعالیت در جهت تامین نیاز دارویی کشور سهم به سزایی ایفا نماید .

    این شرکت در سال ۱۳۷۴ ثبت و در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع فعالیت خود را اغاز نمود .این شرکت با بهره گیری از توانایی های علمی داخلی و خارجی ,تجهیزات صنعتی و ازمایشگاهی و با همکاری پرسنل اموزش دیده خود توانسته بیش از ۱۰۰ قلم دارو به شکل قرص و کپسول در دسته های قلبی عروقی ، اعصاب ، انتی هیستامین ها ، گوارش ، ضد دیابت ، ضد دردهای مخدر و غیر مخدر و… تولید و به بازار های دارویی داخل و خارج ارزه کند .

    باز خورد حاصله تعهد این شرکت به اصل کیفیت برتر اثر پذیری بیشتر که به عنوان شعار رسمی این شرکت انتخاب گردیده را اثبات می نماید .

    مسلما این پایان راه نیست و برنامه این شرکت در افزایش تنوع تولید محصولات دارویی در فاز جدید فراورده های تزریقی ، نیمه جامدات ، فراورده های مایع و … همراه با توجه خاص به تولید داخلی اینده روشنی را متصور می نماید و فعالیت این شرکت در ارتقای سلامت جامعه روز به روز تاثیر گذارتر خواهد بود .

    بستن
محصولات
دیلی پوکس 30
تیافیل 20
تیافیل 10
متفورسام 500 (100 عددی)
میزوگلندین 200
میزوگلندین 100
مکسوپرازول 40
مکسوپرازول 20
کولوفین پیوسته رهش 200
کولوفین 135
لنسوپرکس 30
لنسوپرکس 15