ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان وليعصر - بالاتر از وحیدی دستجردی (ظفر) - خيابان بابك بهرامي - شماره ۸۸
  • درباره ما : شرکت توليد مواد اوليه داروپخش (تماد) به عنوان بزرگترين توليد کننده مواد اوليه دارويي در خاورميانه از سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را آغاز نموده و هم اينک يکي از شرکت‎ هاي معتبر در زمينه توليد محصولات نارکوتيک و غيرنارکوتيک در سطح جهاني شناخته مي شود .توليد سبد کالايي مشتمل بر بيش از ۶۰ محصول و برنامه ريزي و آغاز توليد فرآيند پژوهش و تحقيق براي بيش از ۵۰ محصول براي توليد در آينده اي نزديک، تنه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توليد مواد اوليه داروپخش (تماد) به عنوان بزرگترين توليد کننده مواد اوليه دارويي در خاورميانه از سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را آغاز نموده و هم اينک يکي از شرکت‎ هاي معتبر در زمينه توليد محصولات نارکوتيک و غيرنارکوتيک در سطح جهاني شناخته مي شود .

    توليد سبد کالايي مشتمل بر بيش از ۶۰ محصول و برنامه ريزي و آغاز توليد فرآيند پژوهش و تحقيق براي بيش از ۵۰ محصول براي توليد در آينده اي نزديک، تنها گوشه اي از فعاليت هاي قابل تامل اين شرکت بين المللي است .

    همچنين واحد تماد مشهد نيز به عنوان يکي از بازوهاي اين شرکت، با کارد مجرب و متخصص، توليد محصولات انحصاري دامي و انساني مختلفي را در دستور کار خود دارد که علاوه بر تامين نياز بازار داخلي، قمستي از نياز بازارهاي جهاني به اين محصولات را نيز پاسخگو مي باشد.

    اما در کنار توليد، اين مجموعه رعايت مسايل زيست محيطي را از نظر دور نداشته است. در همين خصوص از سال ها قبل، به شکلي جدي حفظ محيط زيست را در دستور کار خود قرار داده، از سال ۱۳۸۵نيز با تشکيل واحدي مستقلي با نام «واحد پشتيباني توليد» اين راه را با عزمي راسخ تر پيگيري کرده است. تلاشي که منجر به دريافت يک لوح صنعت سبز از سازمان حفاظت محيط زيست گرديد، اين مهم خود تاييدي است بر تلاش و عزم اين مجموعه جهت استقرار توليد پاک .

    از سويي، يکي ديگر از سرفصل هاي سياستي اين شرکت تاکيد مديران آن درخصوص رعايت انواع دستورالعمل ها ، قوانين و ضوابط طي سالهاي گذشته بوده که نتيجه آن دريافت انواع گواهينامه هاي استاندارد شده اهتمام و اشتهار به کيفيت و ايزوهاي ۹۰۰۱ ، ۱۴۰۰۱و ۱۸۰۰۱ بوده است .

    مجموعه اين اقدام ها در کنار توجه به نيازهاي بازار داخلي و خارجي، تماد را به يکي از توليد کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور بدل کرده است، بطوريکه طي يک دهه گذشته بارها عنوان صادر کننده نمونه کشوري و استاني را از آن خود کرده و برگ زرين ديگري را در کارنامه اين شرکت رقم زده است .

    و بالاخره آنکه تماد شرکتي است که با سرلوحه قراردادن شعار «داروي ايراني، بازارجهاني»، هم اينک محصولات توليدي خود را که حاصل سال ها تلاش و تحقيق فرزندان لايق اين مرز و بوم است به بيش از ۲۰ کشور جهان صادر کرده تا ضمن نقش داشتن در سلامت مردم جهان، نام ايران را در صدر بازارهاي بين المللي دارويي سرتاسر اين کره خاکي، حک نمايد

    بستن
محصولات
فلورفنیکل
کلومیپرامین هیدروکلراید
ونلافاکسین هیدروکلراید