ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان شهید بهشتی- خیابان احمد قصیر- خیابان پنجم- پلاک۱۱
  • درباره ما : شرکت گروه دارویی برکت (سهامي عام) وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با بیش از ۲۰ شرکت تابعه در سال ۱۳۸۹ بر اساس تحلیل و آینده نگاری صنعت دارویی ایران و با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه، تحت عنوان «شرکت فناوري‌هاي نوين دارويي تدبير» تاسیس گردید. اين شرکت به عنوان يک مجموعه اقتصادی دانش‌محور ، رویکرد خویش را تمرکز بر فرآورده‌هاي سلامت  انتخاب نموده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گروه دارویی برکت (سهامي عام) وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با بیش از ۲۰ شرکت تابعه در سال ۱۳۸۹ بر اساس تحلیل و آینده نگاری صنعت دارویی ایران و با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه، تحت عنوان «شرکت فناوري‌هاي نوين دارويي تدبير» تاسیس گردید. اين شرکت به عنوان يک مجموعه اقتصادی دانش‌محور ، رویکرد خویش را تمرکز بر فرآورده‌هاي سلامت  انتخاب نموده است.

    مبنای فعالیت شرکت ، حرکت در جهت تحقق چشم انداز ايران ۱۴۰۴ و هم‌راستايي با نقشه جامع علمي کشور در راستای مسئولیت اجتماعی و ارج گذاری به ارزشهای انسانی است.کمک به گسترش عدالت اجتماعی و افزایش امکان دسترسی محرومین به فرآورده های جدید سلامت از طریق تولید داروها با قیمت ارزانتر، از اهداف این مجموعه می باشد. جهت گیری کلان شرکت ، ورود به عرصه های نوین دارویی از جمله زیست فناوری(Biotechnology)، فناوری های داروسانی(Drug delivery) از جمله نانوتکنولوژی، داروهای آهسته رهش و عرصه های جدید فناوری سلامت، توسعه صنعت سلولی-مولکولی از جمله سل تراپی ، ژن تراپی ، ایمنوتراپی و فناوری بافتی است.

    شرکت های تابعه هلدینگ دارویی برکت در حوزه های توسعه و انتقال دانش فنی، تجاری سازی فناوری ها و تولید دارو(از مواد اولیه موثره دارویی تا محصول نهایی)، خدمات بازرگانی (صادرات،واردات و پخش) در عرصه دارویی و سایر خدمات پشتیبانی، فعالیت می نماید. این مجموعه ۱۴ درصد کل داروهای ضروری کشور را تامین می نماید و بیش از ۴۲۰ قلم محصول از طریق شرکت های تابعه خود تولید می نماید.قسمت اعظم سهام شرکت های تابعه این هلدینگ از جمله شرکت سرمایه گذاری البرز و بخش عمده ای از شرکت های تابعه آن همچون شرکت سبحان دارو ، ایران دارو ، تولید دارو ، البرز دارو و ... در بورس اوراق بهادار تهران ثبت و عرضه شده اند و متعلق به آحاد مردم می باشد.

    شرکت گروه دارویی برکت برآن است تا از طریق تعامل سازنده با موسسات دانش بنیان و دانشمندان جهان، بهره گیری از دانش و فناوری های حوزه دارو و سلامت و با بکارگیری بیش از صدها نیروی متخصص و محقق ، گام های موثری را در عرصه دارویی کشور برداشته و نقش مهمی را در درمان بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج ایفا نماید. بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي مغزافزاري، نرم‌افزاري و سخت‌افزاري در تمامی نقاط دنيا و خدمت‌رساني و همکاري با شرکت‌هاي دارويي و مراکز تحقيق و توسعه مبین آن است که این مجموعه در نظر دارد با تثبیت حضور فعال ایران در توسعه صنعت دارویی ، همواره شرکتی سرآمد و پیشتاز در منطقه باشد. در حوزه تولید دارو ، رویکرد شرکت گروه دارویی برکت در دوجهت به صورت منطقه ای و نیز تمرکز بر نیازهای اصلی و اساسی کشور است تا با نگرش دوسویه بتواند علاوه بر کاهش ارزبری دارویی و ارائه داروهای با کیفیت به جامعه ، خود را وارد عرصه های صادرات نماید. بدلیل اهمیت بهره گیری از استانداردهای روز جهان در جهت توليد داروهای باکيفيت و صادرات آن در سطح منطقه، اين شرکت در اجرای پروژه های خود و تاسیسات و تولیدات دارویی شرکت های تابعه ، همواره لزوم اجرا و رعایت کلیه  استانداردهاي معتبر و رايج تعريف شده از سوي مراجعی مانند FDA و WHO و يا EMEA و غیره  شامل cGMPs و PIC/S و... را مد نظر قرار داده است.

    شرکت گروه دارویی برکت با توجه به سياست‌هاي کلان راهبردی و برنامه‌هاي توسعه‌اي خويش، با عنايت به تحليل بازار دارويي ايران، منطقه و جهان و در راستاي تحقق اهداف و ماموريتهاي نظام جمهوري اسلامي ايران و همچنين پاسخگويي به نيازهاي کشور و تحليل استراتژيک صنعت دارويي و به منظور حصول اهداف فوق و دستیابی به افقی روشن در صنعت دارویی، به توسعه بخش دارو به عنوان يک استراتژي مهم توجه داشته و بدین جهت يکي از سياست‌هاي اولويت دار مجموعه، ايجاد شهرک صنعتی دارويي برکت و جلب مشارکت سرمايه گذاران داخلي و خارجي و انتقال دانش به کشور و همچنين افزايش ظرفيت هاي ملي توليد دانش و تجاري‌سازي آن است .

    این هلدینگ در مجموع با در اختیار داشتن بیش از ۳۵۰۰ نفر نیروی متخصص در حوزه سلامت توانسته است تا کنون گام های شایسته ای را در جهت توسعه صنعت دارویی کشور بردارد.

    شرکت گروه دارویی برکت با شعار «سلامتی برکت است» ، با انجام اقدامات موثر در حوزه دارویی ، جهت دسترسی تمامی اقشار بالاخص اقشار کم درآمد و محروم به خدمات درمانی استاندارد با کیفیت و قیمت مناسب تلاش می نماید.

    بستن