ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز- خیابان ولی عصر- فلکه شریعتی- ساختمان آناهیتا -طبقه ۵ -واحد ۱۵
  • درباره ما : شرکت عرشیا دارو در اواخر سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین شرکت وارد کننده دارو و مواد  بیولوژیک در شمال غرب کشور به ثبت رسید. دفتر اصلی شرکت درشهرستان تبریز قرار دارد.در سال۱۳۸۵با اخذ نمایندگی شرکت Chemifarma ایتالیا که یکی ازمعتبرترین شرکتهای دارویی است شروع به فعالیت نمود. با توجه به سابقه فعالیت مدیران این شرکت درعرصه دارویی وارتباط با کلینیسین های مجرب کشورتمامی سعی خود را درجهت معرفی فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت عرشیا دارو در اواخر سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین شرکت وارد کننده دارو و مواد  بیولوژیک در شمال غرب کشور به ثبت رسید. دفتر اصلی شرکت درشهرستان تبریز قرار دارد.

    در سال۱۳۸۵با اخذ نمایندگی شرکت Chemifarma ایتالیا که یکی ازمعتبرترین شرکتهای دارویی است شروع به فعالیت نمود. با توجه به سابقه فعالیت مدیران این شرکت درعرصه دارویی وارتباط با کلینیسین های مجرب کشورتمامی سعی خود را درجهت معرفی فرآورده های منحصربه فرد درجهت کمک به بهبود کیفیت تولید مرغ و تخم مرغ وکاهش هزینه مرغداران و دامداران نمودیم.

    درسال ۱۳۸۶ با اخذ نمایندگی ازشرکت Xvet آلمان که یکی ازتولیدکننده های معتبر در زمینه افزودنیها می باشد فعالیت شرکت درجهت همان اهداف گسترش یافت.

    هم اکنون با ۲۲ محصول که تمامی آنها برای اولین باردرفارما کوپه دامپزشکی ثبت شده است درخدمت صنعت دام و طیورکشورهستیم و تلاش می کنیم تا با ثبت محصولات جدید که دردست مطالعه داریم نقش موثرتری دراین صنعت ایفا نماییم.
     

    بستن