ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان ونک-خیابان ملاصدرا-خیابان پردیس-پلاک ۱۰ (ساختمان ثریا) طبقه چهارم-واحد ۴۲
  • درباره ما : شرکت بهستان بهداشت در ردیف اولین شرکت های بنیادینِ واردکننده محصولات پزشکی می باشد که در اردیبهشت ۱۳۸۴ به عنوان یکی از زیرشاخه های گروه بهفار فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت از زمان تأسیس به سرعت فعالیتهای خود را گسترش داده است و نقش الگویی برای واحدهای کوچک دارد. شرکت بهستان بهداشت از ابتدا تمام تلاش خود را در جهت کسب اعتبار در بازار فرآورده های پزشکی ایران مبذول داشته و سعی بر این بو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بهستان بهداشت در ردیف اولین شرکت های بنیادینِ واردکننده محصولات پزشکی می باشد که در اردیبهشت ۱۳۸۴ به عنوان یکی از زیرشاخه های گروه بهفار فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت از زمان تأسیس به سرعت فعالیتهای خود را گسترش داده است و نقش الگویی برای واحدهای کوچک دارد. شرکت بهستان بهداشت از ابتدا تمام تلاش خود را در جهت کسب اعتبار در بازار فرآورده های پزشکی ایران مبذول داشته و سعی بر این بوده است تا به اهداف خود در جهت دست یابی به حداکثر کیفیت ،جامه عمل بپوشاند. هم اکنون ما مفتخر به ارائه محصولات با کیفیت بالا بوده و ضمن به کار گیری آخرین پیشرفت های تکنولوژی سعی در جهت ارتقاء کیفی وضعیت سلامت جامعه داریم.

    چشم انداز اهداف شرکت:
    ما خود را ملزم می داریم که از آخرین پیشرفت های تکنولوژی بهره برده تا به مردم در جهت داشتن زندگی سالم تر ، طولانی تر و با کیفیت بالاتر کمک نماییم ، این اهداف در سایه ی عرضه ی محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا و بهروری از نوآوریهای روز در انتقال اطلاعات مربوط به نحوه ی مصرف فرآورده های جدید جامه ی عمل میپوشد .
    ادامه فعالیت ما در گرو رضایتمندی مصرف کنندگان ما و برابری بازارهای عرضه و تقاضا می باشد، در نتیجه تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به عنوان یکی از بهترین واحدهای وارد کننده مکمل های غذایی ، داروهای گیاهی ، تجهیزات پزشکی و دارو در کشور ، میان مصرف کنندگان ، کارمندان ، همکاران و نیز شرکتهای رقیب شناخته شویم.
    هدف ما فراتر از فراهم آوردن دسته ی خاصی از مکمل های غذایی برای بازار مصرف بوده و به واسطه باور به" نوآوری و کارایی کارمندان خود "سعی در ارتقاي بنیادهای بهداشتی جامعه با مدُ نظر داشتن شرایط اقتصادی مردم داریم.
    علاوه بر این به منظور بهبود شرایط خدماتی کارمندان خود، سعی در فراهم آوردن محیطی مناسب و صمیمی ، در کنار مدیریت کارا و فرصت های کاری مناسب به منظور تضمین امنیت شغلی و پرورش استعداد آنها داریم. قابل به ذکر است ، در این شرکت توجه خاصی به انجام کارهای گروهی ، آموزش و ایجاد انگیزه ،نظم کاری، اخلاقیات و مسؤولیت پذیری مبذول می گردد.
    ما اعتقاد داریم ، که تحقق اهداف ، چشم اندازها و ارزش های ما بسته به قابلیتهای مدیریتی و سرمایه گذاری هریک از سهامداران ،پشتیبانان مدنی ، مدیران و کارکنان شرکت در اجرای تعهدات خود است .

    بستن