ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی-خیابان هویزه غربی-پلاک ۱۱۰
  • درباره ما : شرکت پاریز نوا بعنوان نمایندگی انحصاری تعدادی از شرکت های معتبر صنایع غذایی و دارویی، فعالیت های خود را در زمینه واردات و توزیع محصولات ساخته شده دارویی، مکمل های گیاهی و انواع مواد اولیه صنایع غذایی از سال ۱۳۸۵در کشور آغاز نموده است.این شرکت در زمینه مواد اولیه غذایی، توانایی تامین انواع استارترهای لبنی، پودر های پروتئینی شیر، نشاسته های اصلاح شده و آنزیم های لبنی را دارا بوده و در تلاش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پاریز نوا بعنوان نمایندگی انحصاری تعدادی از شرکت های معتبر صنایع غذایی و دارویی، فعالیت های خود را در زمینه واردات و توزیع محصولات ساخته شده دارویی، مکمل های گیاهی و انواع مواد اولیه صنایع غذایی از سال ۱۳۸۵در کشور آغاز نموده است.

    این شرکت در زمینه مواد اولیه غذایی، توانایی تامین انواع استارترهای لبنی، پودر های پروتئینی شیر، نشاسته های اصلاح شده و آنزیم های لبنی را دارا بوده و در تلاش است حلقه ای از زنجیره بزرگ صنایع غذایی کشور باشد و محصولات خود را با بالاترین استانداردهای داخلی و بین المللی عرضه نماید.

    شرکت پاریز نوا، به پشتوانه عرضه محصولات و خدمات ویژه، ارائه جدید ترین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، فرمولاسیون های جدید، ارائه پیشرفته ترین روشهای تولید و اطلاعات مربوط به محصولات روز دنیا، کسب افتخار همکاری با تولید کنندگان مطرح کشور را دارا می باشد.

    بستن