ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان آفریقا (جردن)-بالاتر از میرداماد-بلوار مینا -پلاک ۲۲ -واحد ۱۸
  • درباره ما : شرکت  دارو پردیس پخش ایرانیان در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردیده است . هدف از تاسیس شرکت ایجاد ارتباطی مستقیم جهت تهیه ، خرید و واردات محصولات یونیک و مورد نیاز اقشار مختلف جامعه بوده و در کنار امور اقتصادی نگاهی نیز به رفع مشکلات پزشکان ، پرستاران و بیماران را داشته باشد.۱-لذا اقدام به اخذ نمایندگی از شرکت ویتاتک امریکا جهت تهیه و خرید مکمل های غذایی رژیمی نموده لذا پس از اخذ نمایندگی و مجوز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت  دارو پردیس پخش ایرانیان در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردیده است . هدف از تاسیس شرکت ایجاد ارتباطی مستقیم جهت تهیه ، خرید و واردات محصولات یونیک و مورد نیاز اقشار مختلف جامعه بوده و در کنار امور اقتصادی نگاهی نیز به رفع مشکلات پزشکان ، پرستاران و بیماران را داشته باشد.

    ۱-لذا اقدام به اخذ نمایندگی از شرکت ویتاتک امریکا جهت تهیه و خرید مکمل های غذایی رژیمی نموده لذا پس از اخذ نمایندگی و مجوز OFAC از دولت امریکا ( جهت اجازه واردات مستقیم به ایران ) و مجوز IRC از وزارت بهداشت و درمان نسبت به واردات و توزیع دو قلم کلسیم به همراه ویتامین د۳ با املاح معدنی و کلسیم صدف دریایی به همراه ویتامین د۳ نموده است .

     ۲-در راستای اهداف شرکت و تسهیل در کمک رسانی و یاری به پرستاران و کادر وابسته آنها نمایندگی محصولات بهداشتی Cleanis کشور فرانسه اخذ گردید .

    محصولات فوق شامل کیسه و پودر های جاذب و جمع آوری کننده ادرار ، مدفوع و ...... بوده که به شکل ژل فاقد بو و نشت تبدیل میگردد.

    این کیسه ها در انواع مختلف * ادرار آقایان  * لگن بیمار  * صندلی های متحرک توالت فرنگی  * توالت فرنگی های ثابت  * تهوع و پودر های جاذب بوده که به ازای هرگرم پودر و یا پد از ۶۵ الی ۴۵۰ برابر وزن خود قادر به جمع آوری هستند .

    لازم به ذکر است محصولات فوق از جنس پلی اتیلن و سازگار با محیط زیست بوده و مجدداً به چرخه طبیعت باز میگردند و استفاده از این محصولات از انتشار هرگونه آلودگی و عفونت در محیط های بیمارستانی ، منازل و جامعه جلوگیری مینماید.

     ۳-پیرو کمک به رفع نیاز جامعه پزشکی ، دماسنج غیر تماسی شرکت Tecnimed ایتالیا مورد بررسی قرارگرفت و قابل ذکر است که محصولات این شرکتPate  بوده و در کشور ایتالیا تولید میگردد این دستگاه این امکان را به پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی میدهد که بدون نیاز به همکاری بیماران و تماس با آنها در وضعیت های مختلف ( خواب ، کما ، سوختگی های شدید ، نوزادان و ... ) از فاصله ۳ سانتی متری با صحت و دقت بالا از میزان دمای اندازه گیری شده با کمترین میزان خطا با اطلاع شوند.

    دماسنج فوق قادر به اندازه گیری دمای محیط اتاق ، دمای شیشه شیر کودکان ، دمای آب وان حمام کودک ، دمای سطح زخم میباشد که اندازه گیری دمای بدن بیمار از روی سطوح بدن چون پیشانی ، روی پلک ، زیر گوش ،  ناحیه ناف و رکتال (مقعد) امکان پذیر بوده و اندازه گیری صحیح و تشخیص سریع را برای پزشکان هموار مینماید .

    ۴-چسب ضد زخم های دهانی After RemeSense محصول کشور بلژیک جهت کاهش ، التیام درد و سوزش انواع زخم های دهانی (آفت ، زدگی حاصل از دندان مصنوعی ، ارتودنسی ، بیماری بهجت و....) میباشد که بدلیل عدم وجود کورتیکواستروئید ها در فرمولاسیون آن قابلیت تجویز برای کلیه سنین و بانوان باردار و کودکان را دارد.

    چسب فوق را در محل زخم داخل دهان چسبانده شده و در کنار التیام و جلوگیری از سوزش ؛ پوششی به روی زخم ایجاد نموده که از تماس با هرگونه مواد غذایی و آشامیدنی جلوگیری نموده و باعث ایجاد آرامش در بیمار میگردد.

    اهداف شرکت : شرکت پیرو اهداف و نظرگاه های خود در پی محصولات جدیدتری از کشورهای دیگر دنیا نیز میباشد که متعاقبا ً پس از طی مراحل قانونی نسبت به ارائه اطلاعات جامع تری خدمتتان اعلام میگردد.

    بستن
محصولات
دماسنج غیر تماسیTHERMOFOCUS® مدل 0700
کیسه حاوی پد جاذب مخصوص لگن
پودر فوق جاذب بصورت ساشه (در کیسه های محلول در آب)
لیف شستشو بدن مخصوص پوست های حساس