ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پونک-بلوار میرزابابایی-بعد از تقاطع سردارجنگل-خیابان شاهد-خیابان آسترکی غربی-پلاک۲۷
  • درباره ما : شرکت دهکده جهانی آریان ( otolux.ir otolux.info otolux.net otolux.org ) با بیش از یک دهه فعالیت یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولیدکننده و تامین کننده آپشن های مختلف خودرو به صورت حرفه ای با برند otolux می باشد. محصولات این شرکت با طراحی بروز و بدیع در بین اقشار مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است.این شرکت با جذب جوانان خوش فکر و خلاق و پرورش استعدادهای آنان در راستای نیل به اهداف مجموعه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دهکده جهانی آریان ( otolux.ir otolux.info otolux.net otolux.org ) با بیش از یک دهه فعالیت یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولیدکننده و تامین کننده آپشن های مختلف خودرو به صورت حرفه ای با برند otolux می باشد. محصولات این شرکت با طراحی بروز و بدیع در بین اقشار مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است.این شرکت با جذب جوانان خوش فکر و خلاق و پرورش استعدادهای آنان در راستای نیل به اهداف مجموعه توانسته است در قسمت های مختلف اعم از بازاریابی،، بازرگانی داخلی و خارجی، فروش، خدمات پس از فروش، تحقیق و توسعه (RD) و... پشتوانه ی فنی و مقتدری را ایجاد کند که قادر باشد با برندهای مطرح دنیا همکاری نماید.

    دارنده گواهینامه های ISO ۱۰۰۰۲ ، ISO ۱۰۰۰۴ و ISO ۹۰۰۱

    طراحی دلپسند ، کیفیت بی نظیر و به کارگیری تکنولوزی های روز دنیا ، از مولفه های ساخت محصولات شرکت دهکده جهانی می باشد. تنها زمان کوتاهی به طول انجامید تا otolux از یک تولیدکننده آپشن خودرو در مقیاس کوچک ، به یک تولیدکننده پیشرو در زمینه آپشن های خودرو در سطح ایران تبدیل گردید. این شرکت بیشتر به دلیل بروز و با کیفیت بودن محصولات و داشتن خدمات پس از فروش مشهور است. شرکت دهکده جهانی از ابتدای فعالیت خود موفق به تولید ماساژور صندلی خودرو (به صورت OEM) ، سیستم تصویری-صوتی سوزوکی، مگان، پژو پارس و ۴۰۵ و آریسان و... شده است. این محصولات به دلیل داشتن کیفیت بالا ، بارها در میان شرکت های خودروساز ایران با دریافت تقدیرنامه ها و تندیس های مختلف ، لیاقت و شایستگی خود را به اثبات رسانده است.

    انقلاب و نوآوری این شرکت در ارائه طرح های خلاق برای تولید محصولاتی مثل سیستم صوتی و تصویری پژو پارس و ۴۰۵ و آریسان (به صورت قاب پنل یک تکه) به اوج خود رسید.اما هنر ساخت این محصول صرفا در طراحی و امکانات خلاصه نمی گردد و داشتن خدمات پس از فروش سراسری و مناسب به عنوان یکی از مهمترین عوامل در موفقیت یک محصول، همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. این کیفیت تا به آنجا قوت گرفت که سیستم صوتی و تصویری سوزوکی گرندویتارا ارائه شده به ایران خودرو، مفتخر به دریافت لوح تقدیر در زمینه بهبود کیفیت محصول و ارائه خدمات پس از فروش از نظر شرکت ایران خودرو ، ایده آل گشت.

    بستن
محصولات
مانیتور پشت سری فابریک سوزوکی (مانیتور پشت سری+ریموت کنترل)
آنتن دیجیتال فابریک سوزوکی گرند ویتارا
پارکابی هایما s7
مولتی مدیا برلیانس
گارد جلو استیل مدل Winbo
ماساژور(قابل نصب روی صندلی مورانو)