ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - میدان فاطمی - ابتدای خیابان گمنام - کوچه جهان مهر - پلاک ۵ - طبقه ۴ - واحد ۱۲
  • درباره ما : شرکت بازرگانی ابراهیمی بعنوان ترخیص کار و كارگزار رسمی گمرک يكی از خوشنام ترين مجموعه های خدماتی در زمينه ترخيص كالا از گمركات كشور می باشد كه توانسته است طی سالها فعاليت مستمر خدمات ترخیص كالا و مشاوره بازرگانی تعدادی از معتبرترين شركت هاي تجاري و صنعتي را بعهده بگيرد.اين بازرگانی از بدو تاسيس، نهايت تلاش خود را در ارايه بهترين خدمات به مشتريان داشته و با جذب نيروهای كارآمد، مجرب و تحصي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی ابراهیمی بعنوان ترخیص کار و كارگزار رسمی گمرک يكی از خوشنام ترين مجموعه های خدماتی در زمينه ترخيص كالا از گمركات كشور می باشد كه توانسته است طی سالها فعاليت مستمر خدمات ترخیص كالا و مشاوره بازرگانی تعدادی از معتبرترين شركت هاي تجاري و صنعتي را بعهده بگيرد.اين بازرگانی از بدو تاسيس، نهايت تلاش خود را در ارايه بهترين خدمات به مشتريان داشته و با جذب نيروهای كارآمد، مجرب و تحصيلكرده سعی در ارتقاء ارايه خدمات بازرگانی و گمركی مورد نياز شما را دارد.

    ترخیص کار یا همان حق العملکار گمرکی کیست و چه کاری انجام می دهد

    در این مطلب قصد داریم به معرفی ترخیص کار و کاری که ترخیص کار باید انجام دهد بپردازیم.ترخیص کار یا حق العملکار فردی را گویند که پس از اتمام دوره آموزشی و پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز آزمون هایی که شامل طیف وسیعی از علوم و دانستنی ها از قبیل قوانین گمرکی، طبقه بندی گمرکی، تعرفه های گمرکی، روند حمل و نقل، قوانین صادرات و واردات، اسناد تجاری و... است. ترخیص کار به عنوان یک وکیل یا نماینده زبده و متخصص از جانب وارد کننده و یا صادرکننده کالا عمل می کند. ترخیص کار اسناد و مدارک لازم و ضروری مورد نیاز برای ترخیص محموله را تهیه و آماده می کند و اسناد را به منظور ترخیص کالاها اظهار می کند. به عبارت دیگری ترخیص کار شخص، شرکت یا موسسه ای است که از جانب مالک محموله مامور پیگیری فرآیند ترخیص کالا شامل گردآوری و فراهم سازی اسناد و مدارک درخواستی گمرک و انجام امور و روند گمرکی برای خروج کالا از گمرک می شود.

    نتایج یک جستجوی ساده اینترنتی صدها یا هزاران شخص حقیقی و حقوقی را به شما معرفی می کند که مدعی ارائه خدمات ترخیص کالا و حق العملکاری گمرکی هستند اما چگونه می خواهید از بین همه این افراد و شرکت ها یک ترخیص کار حرفه ای را برگزینید؟ از کجا می توانید اطمینان حاصل کنید که می توانید سرنوشت محموله گمرکی گرانبهای خود را به دست او بدهید و از ترخیص سریع و با کمترین هزینه خود مطمئن باشید؟

    پرسیدن سوالاتی که در ادامه مطرح شده اند از خودتان، به شما کمک خواهد کرد که مناسب ترین ترخیص کار را برای انجام امور گمرکی خود بیابید.

    ترخیص کار شما چه قدر تجربه دارد؟ روابط و نفوذ او در سایر سازمان ها چه میزان است؟ تحصیلات و تبحر کارمندان و کارشناسان این شرکت در امور گمرکی چه میزان است؟ از همه این ها مهمتر اینکه تا چه میزان متعهد به وعده های خود هستند و تا چه حد توانایی مراقبت از محموله شما را دارند.

    ترخیص کالا مقوله ی کم اهمیتی نیست که آن را به ترخیص کاری بسپارید که تصادفی انتخاب کرده اید. یک ترخیص کار ایده آل کار و تجارت شما را کار و تجارت خود میداند و با محموله ی شما به گونه ای برخورد می کند که گویی محموله خودش است و در ترخیص سریع و کم هزینه محموله به اندازه ی مالک ذی نفع است. ترخیص کار باید دقیق و از نزدیک بر تمام مراحل و روند ترخیص ناظر و فعال باشد. ترخیص کار خوب باید بر قوانین و تبصره های دولتی واقف و مسلط بوده و در هنگام ضرورت از آن ها برای پیشبرد روند ترخیص به نفع کارفرمای خود استفاده کند.

    گروه بازرگانی ابراهیمی که از سال ۱۳۸۳ تاسیس گردیده است، با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه خدمات وسیع و متنوعی را در زمینه ترخیص کالا ارائه می دهد. تعدادی از خدماتی که توسط گروه بازرگانی ابراهیمی به عنوان ترخیص کار و حق العملکار رسمی گمرک ارائه می شود عبارتند از ارائه ضمانت نامه هایی که برای انجام امور گمرکی ضروری هستند، تعیین ردیف کالا، رساند ن محموله ترخیص شده از گمرک به دست مشتری، پیگیری لحظه ای وضعیت محموله در هر زمان و...

    ما در بازرگانی ابراهیمی این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که برای ترخیص سریع و تحویل صحیح و سالم محموله شما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم تا محموله شما در کوتاه ترین زمان از هر یک از بنادر ترخیص شده و به دست شما برسد. ما به عنوان ترخیص کار خود را حافظ منافع شما می دانیم و با تمام توان خود از منافع شما حفاظت می کنیم. کافیست خدمات ما را یک بار امتحان کنید تا متوجه شوید که ترخیص کالا هم می تواند کاری آسان و بدون استرس باشد و تجربه خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

    ما به عنوان مشاور و راهنمابر تمام مراحل و زیر و بم فرآیندهای کاری احاطه کامل داریم. می توانیم به شما اطمینان خاطر دهیم که هر بخشی از روند کار که به نیابت از شما انجام می دهیم مطابقت کامل کامل و ۱۰۰ درصدی با قوانین جمهوری اسلامی دارد، قوانین گمرکی، پرداخت عوارض و تعرفه های گمرکی و...

    خواه این تجربه اول شما در زمینه واردات کالا باشد یا بارها این پروسه را طی کرده باشید، خدمات، مشاوره ها و کارشناسان ما در تمام مراحل شما را تا رسیدن به هدف که همانا ترخیص سریع، کم هزینه و بی دردسر محموله گمرکیست همراهی خواهند کرد و ما این اطمینان را به شما می دهیم که خدمات ما اعتماد و رضایت شما را جلب خواهند کرد.

    در ادامه برخی از خدماتی که توسط گروه بازرگانی ابراهیمی ارائه می شوند را مشاهده می نمایید:

    ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور
    ارائه خدمات و تشریفات گمرکی
    اخذ مجوزهای واردات و صادرات
    حوالجات ارزی(گشایش اعتبار اسنادی،دریافت ارز مبادله ای)
    حمل و نقل از تمامی نقاط دنیا
    ثبت سفارش و ترخیص تخصصی کالا
    پیگیری اسناد گمرکی در گمرکات ایران
    اخذ گواهی استاندارد و بازرسی برای تمامی کالا ها
    اخذ مجوز و معافیت ها
    جست و جو و یافتن تولید کنندگان و فروشندگان معتبر
    مشاوره گمرکی در زمینه حل اختلاف میان گمرک و صاحبان کالا

    گروه بازرگانی ابراهیمی با داشتن کارشناسان ماهر و با تجربه مستقر در بندر عباس، خدمات گمرکی خود را به صورت ویژه ای در بند عباس ارائه می کند، این خدمات عبارتند از:

    ترخیص کالا از بندر عباس توسط کارگزار رسمی گمرک
    دریافت ثبت سفارش و کلیه مجوزها و معافیت ها از سازمان ها و ارگان های مربوطه
    محاسبه دقیق هزینه های ترخیص کالا بر اساس جداول تعرفه های گمرکی
    ارائه خدمات حمل نقل با داشتن قراردادهای حمل با شرکت های معتبر حمل و نقل و انجام هماهنگی های لازم جهت حمل کالا از گمرک بندر عباس به محل مورد نظر مشتری
    ارائه گزارش کار روزانه از روند و پیشرفت پروسه ترخیص کالا و اطلاع رسانی به موقع به مالک محموله
    شناخت موانع و پیشبینی مشکلات احتمالی که ممکن است در روند ترخیص حادث شده و اطلاع رسانی به مالک و اقدام به موقع جهت رفع موانع و مشکلات
    انجام حواله های بانکی و گشایش اعتبارات اسنادی در کوتاه ترین زمان ممکن

    منشور اخلاقی گروه بازرگانی ابراهیمی

    امانتداری و حفظ اطلاعات مشتری و رعایت محرمانه بودن امور تجاری بازرگانان و تجار
    حفظ امنیت مالی و اقتصادی واردکنندگان و تجار محترم
    سرعت، دقت و صداقت در کلیه عملیات های اجراییتعیین ارزش و قیمت ترخیص طبق جداول تعرفه های گمرکی
    به روز نگه داشتن اطلاعاتی مالک محموله از وضیت و پیشرفت فرآند ترخیص
    ترخیص کالا از گمرک و تحویل صحیح و سالم و به موقع کالاها
    استفاده از جدیدترین شیوه های ارتباطی برای تسریع در روند به اشتراک گذاری اطلاعات

    بستن