ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-خیابان میرزای شیرازی شمالی-کوچه دلاویز-پلاک۲۱
  • درباره ما : ابتدای قرن بیست و یک آغازگر فعالیت توسعه دهنده نسل جدید تکنولوژی مواد روانکار و فراورده های وابسته می باشد. این عصر جدید از سال ۲۰۰۵ با ظهور و پیدایش شرکت نفت دوران به عنوان یکی از وسیع ترین تولیدکنندگان تابعه در کشور آلمان آغاز گردیده است.محصولات و پیشنهادات ما شامل انواع روغن موتور، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک و دیگر روغن های صنعتی و محلول ها شامل انواع گریس، روغن ترمز، ضدیخ و انواع شیش ...
    بیشتر
  • درباره ما :


    ابتدای قرن بیست و یک آغازگر فعالیت توسعه دهنده نسل جدید تکنولوژی مواد روانکار و فراورده های وابسته می باشد. این عصر جدید از سال ۲۰۰۵ با ظهور و پیدایش شرکت نفت دوران به عنوان یکی از وسیع ترین تولیدکنندگان تابعه در کشور آلمان آغاز گردیده است.
    محصولات و پیشنهادات ما شامل انواع روغن موتور، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک و دیگر روغن های صنعتی و محلول ها شامل انواع گریس، روغن ترمز، ضدیخ و انواع شیشه شور می باشد.
    ما با افتخار اعلام می نماییم که در انتخاب تامین کننده های مواد پایه محصولاتمان بسیار سخت گیرانه عمل کرده و تنها از مواد خام تجربه شده وقابل اعتماد تامین شد ازطرف شرکت های بین المللی مشهور استفاده می نماییم.
    همچنین فرایند پالایش روغن و دیگر محصولات در کارخانه ی تولیدی ویژه ای انجام میگیرد که تضمین کننده کیفیت ثابت محصول خروجی می باشد و کیفیت ثابت محصولات ما با نظارت مستقیم و مستمر آزمایشگاه های تعیین کیفیت تضمین شده است.
    لذا قابلیت اطمینان بالا، کارکرد حرفه ای ، کارایی و انعطاف پذیری با مشتریان از جمله اصول اساسی و فلسفه وجودی شرکت می باشد.
    همچنین روابط عمومی قدرتمند و ارتباطات بازاریابی از جمله موارد با اولویت بالا در این شرکت می باشد.

    ما براین اعتقادیم که مشاهده مستمر بازار از جمله شرایط موفقیت طرفین می باشد و به همین خاطر مفهوم برند ما (فوسر) بر دو موضوع اساسی استوار است :

    ۱- محصولات ما همواره با در نظر گرفتن نیازهای کشورهای مختلف از جمله شرایط آب و هوایی و نیاز های مشتریان بالقوه ما تهیه می گردد.
    ۲- استراتژی برند ما درشد پویا و ثابت و حرکت رو به جلو با سرعت بالا می باشد.
    البته این دو اصل تنها مشخصه برند ما نمی باشد بلکه تبلیغات ما بر پایه و ارزش خود به خوبی گویا و تجسم کننده پویایی مصمم بودن در تصمیم و موفقیت می باشد.

    ما با اعتقاد و اطمینان به شما اعلام می نماییم که شرکت نفت دوران شریک قابل اعتماد برای فعالیت های اقتصادی شما می باشد.
    معرفی و اهداف شرکت اسپید دیبا

    شرکت اسپید پارت دیبا ، پیشرو در توزیع روانکارها در صنعت خودرو های سبک و سنگین تحت برند Fosser بعنوان قطب مطرح جهانی فعال میباشد. این شرکت در سال ۱۳۸۶ به منظور ارائه خدمات درتامین قطعات خودرویی تاسیس گردید و به عنوان نمایندگان شرکت هایی همچونBesfits , Firegold , Autos Jansun Control و Duran و Atlas BX در زمینه روانکارها و همچنین باطری و قطعات جانبی کلیه خودروهای روز مانند هیوندائی ، کیا و ... اقدام به فعالیت نمود و در راستای ارتقا و پیشرفت در سال ۱۳۹۴ این شرکت توانست طبق رعایت استانداردها و همچنین الزامات لازم نمایندگی شرکت دوران و برند Fosser آلمان در زمینه کلیه محصولات این کارخانه را دریافت نماید.
    خط مشی این شرکت بر پایه کیفیت محصول به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی وتبعیت از قوانین ومقررات ایمنی و بهداشت شغلی استوار است.

    اهداف شرکت:
    اهداف این شرکت، کسب سهم بیشتر بازار، از طریق افزایش کیفیت و تنوع محصولات و کاهش قیمت تمام شده می باشد.
    شرکت اسپید پارت دیبا افتخار دارد، انواع روغن های خودرو و روانکارها را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، با بسته بندی های متنوع، در داخل کشور و فراسوی مرزهای ایران سرافراز عرضه نماید و با تکیه بر دانش و فناوری روز، به عنوان یک نام پرآوازه در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده و در مقابل سرمایه گذاران و مشتریان خود سرافرازگردد.
    شركت پخش اسپید پارت دیبا به عنوان نماینده انحصاری برند Fosser در عرصه توزيع انواع روانكارهای خودرویی سبک و سنگین در جامعه صنعتي كشور برخود مي بالد كه توانسته است گامي هرچند كوچك در پيشرفت جامعه صنعتي كشور بردارد . بديهي است يكي از رموز اين موفقيت بهره گيري از تيم مستقر حرفه ایی در واحد فروش میباشد.
    لازم به ذكر است واحد فروش اين مجموعه توانسته است با استفاده از دو اصل دانش به روز، تجربه ، تخصص علمي و فني، سرعت بالاي سرويس دهي و ارايه مشاورهاي تخصصي و رايگان، رضايت خاطر كليه كارخانه ها و صنايع مصرف كننده را فراهم آورده و بيش از بيش بر گسترش فعاليت خود در اين عرصه بيفزايد .اميد است در آينده نيز همچون گذشته بتوانيم با ارايه خدمات فروش به روز و مستمر ، زمينه مساعد تري را در جهت خريد مشتريان عزيز فراهم آوريم.

    بستن
محصولات
FOSSER Premium VS 5W-40
FOSSER DSG Fluid