ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهریار - بلوار امیرکبیر - بلوار امام خمینی فردوسیه - ۱۲ متری ساسان - پلاک ۶
  • درباره ما : بازرگانی فایتون قطعه در سال ۱۳۹۲ با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو های سبک تاسیس گردید و تا کنون موفق به تامین قطعات با کیفیت و دارای استاندارد ملی ایران و استانداردهای بین المللی از اقساء نقاط دنیا برای بازار ایران بوده است.شبکه توزیع گسترده و ارائه محصولات با کیفیت استاندارد و خدمات ویژه از جمله ارسال رایگان.تخفیفات و جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی و از همه مهم تر ارائه خدمات پس از فروش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی فایتون قطعه در سال ۱۳۹۲ با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو های سبک تاسیس گردید و تا کنون موفق به تامین قطعات با کیفیت و دارای استاندارد ملی ایران و استانداردهای بین المللی از اقساء نقاط دنیا برای بازار ایران بوده است.
    شبکه توزیع گسترده و ارائه محصولات با کیفیت استاندارد و خدمات ویژه از جمله ارسال رایگان.
    تخفیفات و جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی و از همه مهم تر ارائه خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت مشتریان سرلوحه کار ما بوده و فایتون قطعه را از سایر توزیع کنندگان قطعات یدکی خودرو متمایز نموده است.
    بازرگانی فایتون قطعه با عنایت پروردگار منان به عنوان یکی از عرضه کنندگان در بازار تهران و ایران شناخته شده و در آینده نزدیک قصد صادرات قطعات یدکی خودرو به بازار کشورهای همسایه را در برنامه های خود خواهد داشت.

    بستن
محصولات
پمپ داخل درب جلو پژو405 5 فیش
ترمز درب پژو405قدیم
پمپ داخل درب پراید_تیبا_111سوکت دار2فیش
ترمز درب جلو رانا وپژو206 جدید
پمپ درب باک پژو405_سمند