ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان گاندی-کوچه پنجم-شماره ۱۹-واحد۵
  • درباره ما : طرح "سولفورکوب" عبارت است از گاززدایی و فشرده سازی گوگرد که در حیطه فعالیت های شرکت توسعه صنعتی سولفورکوب پارس می باشد. انتخاب عنوان سولفوركوب براي اين گروه به دلیل تغییر شکل گوگرد به صورت كيوب يا بلوك از طریق فشردن آن بوده و همچنین براي نام گذاری و ثبت اختراع، كيوب به كوب تغییر نمود كه در زبان فارسي با فشرده سازی وكوبيدن قرابت معنایی داشته ضمن اين كه به همان واژه كيوب نيز نزديك است. طر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    طرح "سولفورکوب" عبارت است از گاززدایی و فشرده سازی گوگرد که در حیطه فعالیت های شرکت توسعه صنعتی سولفورکوب پارس می باشد. انتخاب عنوان سولفوركوب براي اين گروه به دلیل تغییر شکل گوگرد به صورت كيوب يا بلوك از طریق فشردن آن بوده و همچنین براي نام گذاری و ثبت اختراع، كيوب به كوب تغییر نمود كه در زبان فارسي با فشرده سازی وكوبيدن قرابت معنایی داشته ضمن اين كه به همان واژه كيوب نيز نزديك است.

    طرح کیوب شرکت توسعه صنعتی سولفورکوب پارس بر اساس مشکلات موجود در زمینه حمل و نقل و عرضه گوگرد در پالایشگاه های نفت و گاز، به وجود آمد. از آنجا که گوگرد يكي از محصولات جانبي نفت و گاز می باشد، مقوله گوگرد در كشورهاي داراي مخازن نفت و گاز يكي از چالش هاي اساسی به شمار مي رود. گاز طبيعي حاوي گازهاي اسيدي، به خصوص مقادير قابل توجهي سولفيد هيدروژن میباشد که این ماده در واحد بازیابی گوگرد به صورت گوگرد مذاب در می آید.

    در اکثر پالایشگاه های كشور گوگرد به صورت فله اي در فضای اطراف پالایشگاه انبارشدهو منجر به ایجاد مشکلات زیست محیطی می شود. به دليل مسقف نبودن انبار ها، با وزش باد، گوگرد در فضا پراكنده شده و به دليل خاصيت خورندگي گوگرد، علاوه بر ایجاد مشکلات تنفسي، موجب آلودگی هایی در آب، خاك و در نهایت محيط می شود. همچنین از بعد اقتصادی، گوگرد محصولی است که در مدت زمان كوتاه به شدت نوسان قيمت دارد در حالی که در حوزه مديريت و بازرگاني محصولی با این ویژگی، مطلوبیت پا یینی دارد. با توجه به افزایش گوگرد انبار شده در ایران ما به تبع حجم بالاي مخازن نفت و گاز ، طرح سولفورکوب به تثبیت بهای گوگرد و رفع مشكلاتي در پی آن، یاری رسانده و دغدغه نگهداري گوگرد برای توليد كننده از بین خواهد رفت.

    مشکلات گوگرد تنها به موارد فوق محدود نمی شود، اما باید دانست گوگرد يك ثروت ملي شمرده مي شود و با مدیریت و تدبیر می توان از چالشها گذر کرد و از ارزش افزوده این محصول به بهترین شکل بهره برد.

    گوگرد کیوب

    گوگرد شمش گونه و اصلاحا به شکل کیوب یا مکعب شکل است که حاصل سامانه سولفورکوب پارس بوده و پس از فرایند گاززدایی و گازشویی با تکنیک ذوب ریزی و بر مبنای استانداردهای مهندسی و درخواست مشتریان با ابعاد منعطف تولید میگردد. اندازه کیوب بر اساس ملاحظات بازار و نیازمندی های مشتریان طراحی و مهندسی شده است. این محصول فاقد رطوبت بوده و میزان تولید اسید آن نسبت به رقباء نظیر کلوخه و گرانول بیشتر است. ضمنا ناخالصی کمتر آن فرایند ساخت اسید را تسهیل و بهره ور می نماید.

    بستن
محصولات
دستگاه جامد سازی گوگرد
گاززدایی از گوگرد
بازرگانی مشتقات نفتی