ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۰۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/razichemical
  • آدرس : تهران - خیابان گاندی – کوچه یکم پلاک ۱۴
  • درباره ما : رازی پاسخی است به نیاز مصرف کننده در تمامی گروه سنی و صنایع مختلف جامعه چه در محل کار، خانه و یا مدرسه، به منظور تحقق این هدف شرکت شیمیایی رازی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ با شعار همه رازی از چسب رازی در زمینی به وسعت ۱۰۰ هزار مترمربع و زیربنای تولیدی حدود ۲۰ هزار مترمربع در حومه شهرستان هشتگرد واقع در استان البرز آغاز کرده است. ارائه محصول با کیفیت ،کسب رضایت مشتری و پاسخگویی به نیازها در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    رازی پاسخی است به نیاز مصرف کننده در تمامی گروه سنی و صنایع مختلف جامعه چه در محل کار، خانه و یا مدرسه، به منظور تحقق این هدف شرکت شیمیایی رازی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ با شعار همه رازی از چسب رازی در زمینی به وسعت ۱۰۰ هزار مترمربع و زیربنای تولیدی حدود ۲۰ هزار مترمربع در حومه شهرستان هشتگرد واقع در استان البرز آغاز کرده است. ارائه محصول با کیفیت ،کسب رضایت مشتری و پاسخگویی به نیازها در حداقل زمان ممکن از ابتدای فعالیت سرلوحه کار مجموعه شیمیایی رازی بوده و همه کارکنان در راستای تحقق این هدف تلاش می کنند.
    شركت شيميايي رازي بزرگترین تولیدكننده انواع چسب‌های صنعتی و خانگی ،رزین های صنعتی ، پلی ونیل استات در ایران است كه موفق به اخذ كاربری مهر استاندارد و استاندارد بین المللی کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از شرکت QS سوئیس برای محصولات خود گردیده است.

    تنوع، گستردگی تولیدات و حجم انبوه تولیدات، این شركت را از سايركارخانجات مشابه متمایز مي‌نماید، شركت شیمیائی رازی علاوه بر تولید انواع چسبهای صنعتی برای اولین بار در كشور موفق به ساخت تیوب پلاستیكی گردیده كه در صنایع آرایشی، بهداشتی، و… مصارف فراوانی دارد. نام شركت شیمیائی رازی از نام بزرگترین دانشمند و كاشف الكل (محمد ذكریای رازی) اخذ گردیده است.

    بستن
محصولات
چسب تارگت
چسب ماتیکی رازی
چسب قطره ای رازی
چسب دوقلو شفاف
اسپری رنگ رازی
چسب نواری تحریر
سیلیکون حرارتی (رازی فیکس)
سیلیکون جی آی 200 - GI200
سیلیکون رازی سیل
سیلیکون مرسی
سیلیکون رازی فلکس
سیلیکون نیوترال پرستیژ
بایوکیل Classic
بایوکیل ماکروفست
بایوکیل اکسترا
چسب یک دو سه (رازیفیکس)
چسب پلی اورتان سوسیسی رازی
چسب پلی اورتان سوسیسی رازی
چسب پلی اورتان سوسیسی رازی
چسب موکت رازی
سیلیکون نیوترال سوسیسی رازی
چسب پی وی سی PVC
چسب فوری رازی لوکس
چسب پی یو
چسب سوپر پی‌یو رازی
چسب کانتکت رازی
چسب سوپر کانتکت رازی
چسب اینستنت
چسب چوب وینول
چسب چوب راش رازی