ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان کریم خان زند - بین خیابان خردمند شمالی و خیابان شهید حسینی - پلاک ۴۱ - طبقه سوم
  • درباره ما : شرکت انفورماتیک گستر با ۲۵ سال سابقه در صنعت IT و تلفن همراه و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، موفق به دریافت نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات بلو در ایران گردید. این شرکت با تکیه بر تجربیات گرانقدر در زمینه توزیع و فروش کالا در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات پس از فروش گسترده، نیاز تمامی مصرف‌کنندگان تلفن همراه را با محصولات متنوع و به روز BLU در همه زمینه‌ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت انفورماتیک گستر با ۲۵ سال سابقه در صنعت IT و تلفن همراه و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، موفق به دریافت نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات بلو در ایران گردید. این شرکت با تکیه بر تجربیات گرانقدر در زمینه توزیع و فروش کالا در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات پس از فروش گسترده، نیاز تمامی مصرف‌کنندگان تلفن همراه را با محصولات متنوع و به روز BLU در همه زمینه‌ها تأمین خواهد نمود.
    از آنجا که هدف بلو ارائه جدیدترین تلفن‌های همراه با طراحی‌های زیبا و قیمت‌های مناسب می‌باشد، این شرکت نیز با پیروی از خط مشی بلو تلاش خواهد نمود گوشی‌های بلو را با بهترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان خود برساند. شرکت انفورماتیک گستر برای ایجاد آرامش خاطر استفاده‌کنندگان گوشی‌های بلو در ایران، اقدام به دریافت مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نموده است تا بهترین نوع خدمات را تحت ضوابط قانونی در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد.
    هفت اصل تخصص، تعلق، تداوم، تحول، تکامل و تعهد و توکل سر در ورودی شرکت انفورماتیک گستر به چشم می خورد. شرکت انفورماتیک گستر با توکل به خدا و تعهد نسبت به کسب و کار و با تکیه بر تخصص نیروهای خود و تعلقی که نسبت به برندهای خود دارد، در جهت تکامل نگرش‌ها و تداوم موفقیت‌های خویش هر گاه نیاز به تحول احساس کرده با آغوش باز از آن استقبال نموده است.

    بستن
محصولات
آیفون 8
آیفون X
آیفون 7
آیفون 7 ( RED )