ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بلوار آفریقا - بالاتر از اسفندیار -کوچه ایرج -پلاک ۳۷
  • درباره ما : شرکت ارکان ارتباطات فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ بعنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نوکیا آغاز نموده و تا سال ۱۳۹۳ در این زمینه فعالیت داشته است . در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ توزیع و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی های هوشمند و تبلت های Huawei در ایران میباشد . دفتر اصلی و نمایشگاه این شرکت در تهران قرار دارد. شرکت ارکان ارتباطات بطور مستمر در حال گسترش حوزه جغرافیایی فع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ارکان ارتباطات فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ بعنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نوکیا آغاز نموده و تا سال ۱۳۹۳ در این زمینه فعالیت داشته است . در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ توزیع و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی های هوشمند و تبلت های Huawei در ایران میباشد . دفتر اصلی و نمایشگاه این شرکت در تهران قرار دارد. شرکت ارکان ارتباطات بطور مستمر در حال گسترش حوزه جغرافیایی فعالیت خود در سطح کشور می باشد . این شرکت دارای پوشش خدمات پس از فروش گسترده در سرتاسر ایران بوده و موفق گردیده تا بهترین درجه ارائه دهنده خدمات پس از فروش موبایل دریافت نماید.

    در ارکان ارتباطات ، همه کارکنان به عنوان عضوی از یک خانواده بزرگ ، با مسئولیت پذیری بالا و در یک فضای حرفه ای خدمات خود را به مشتریان ارائه می کنند.

    بستن
محصولات
Huawei Ascend G7
Huawei G8 Dual SIM
Huawei Honor 6 Plus Dual SIM
Huawei Mate S Dual SIM
Huawei MediaPad X1 _ 3G
Huawei MediaPad T1 8.0