ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان فاطمی-خیابان رهی معیری-پلاک ۱۸ - طبقه ۳
  • درباره ما : نمایندگی اپل - شرکت آسمان رایانه سخت افزار از جمله معدود شرکتهایی است که در سال گذشته موفق به اخذ مجوز رسمی واردات و ارائه خدمات و تعمیرات گوشی‌های موبایل آیفون اپل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گردیده است و در حال حاضر واردات گوشی‌های این برند معتبر را یعنی گوشی‌های اپل (موبایل آیفون - iPhone) را – به صورت آنلاک فکتوری و غیر اکتیو - آغاز نموده است، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نمایندگی اپل - شرکت آسمان رایانه سخت افزار از جمله معدود شرکتهایی است که در سال گذشته موفق به اخذ مجوز رسمی واردات و ارائه خدمات و تعمیرات گوشی‌های موبایل آیفون اپل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گردیده است و در حال حاضر واردات گوشی‌های این برند معتبر را یعنی گوشی‌های اپل (موبایل آیفون - iPhone) را – به صورت آنلاک فکتوری و غیر اکتیو - آغاز نموده است، با این اطمینان به مشتری که بسته بندی گوشی‌ها به هیچ عنوان از قبل باز نشده است. رضایت مشتریان و اعتماد آن‌ها، معیاری تعیین کننده در میزان موفقیت آسمان رایانه است. لازم به ذکر است که شرکت آسمان رایانه با محوریت فروش و خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است.

    گارانتی، تعمیرات تخصصی گوشی آیفون اپل و مرکز خدمات پس از فروش آسمان رایانه:

    محصولات این شرکت همراه با ۱۸ ماه گارانتی آسمان عرضه می‌شوند و سعی شده است اکثر محصولات همراه با یکسال پوشش کامل بیمه ایران (حتی نوسانات الکتریکی و سرقت) عرضه شوند(تنها محصولات دارای برچسب بیمه ایران، شامل این پوشش می‌شوند)، کارشناسان ما در نمایندگی اپل متخصص در تعمیر انواع گوشی هستند و با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل (Apple) به بررسی تخصصی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن می‌پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می‌گردد تا دستگاه‌های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. به این ترتیب کاربران محصولات اپل در ایران، دغدغه‌ای در خصوص تعمیرات اپل نخواهند داشت.
    اطلاعات تکمیلی در مورد بیمه محصولات را از قسمت بیمه طلایی ایران مطالعه فرمایید.

    استعلام شناسه بین المللی گوشی تلفن همراه:
    برای آگاهی از اینکه گوشی تلفن همراهی که خریده‌اید به صورت قاچاق وارد نشده و دارای شناسه بین المللی است می توانید شماره سریال گوشی خود را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۷ ارسال کنید و یا وارد سامانه استعلام شناسه گوشی تلفن همراه شده و با وارد کردن شماره سریال گوشی خود از شناسه دار بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کنید.

    بستن
محصولات
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 Plus ظرفیت 256 گیگابایت(ناموجود)
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 ظرفیت 128 گیگابایت