ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج -خیابان شهید محمود پوری -مقابل پارس خودرو
  • درباره ما : شركت بهنوش جزء اولين شركت هاي ايراني است كه به توليد ماءالشعير در ايران پرداخت. شركت بهنوش ايران در سال ۱۳۴۶ با نام «ايران مالتا» يا «مالتاي ايران» فعاليت خود را آغاز كرد و تنها كارخانه‌اي بود كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي با تغيير محصول خود به نوع غير الكلي آن و تحت شماره ثبت۱۰۶۲۰ با نام بهنوش ايران به فعاليت خود ادامه داد و با توجه به اهميت و ارزش بالاي غذا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت بهنوش جزء اولين شركت هاي ايراني است كه به توليد ماءالشعير در ايران پرداخت. شركت بهنوش ايران در سال ۱۳۴۶ با نام «ايران مالتا» يا «مالتاي ايران» فعاليت خود را آغاز كرد و تنها كارخانه‌اي بود كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي با تغيير محصول خود به نوع غير الكلي آن و تحت شماره ثبت۱۰۶۲۰ با نام بهنوش ايران به فعاليت خود ادامه داد و با توجه به اهميت و ارزش بالاي غذايي ماءالشعير بخصوص براي بيماري هاي مختلف گوارشي و كليوي، به توليد ماءالشعير پرداخت.

    فرآیند توليد ماءالشعير در ايران منحصر به فرد است. در تمام دنيا آبجوي الكلي توليد مي شود و برای تولید آبجو بدون الکل در فرآیند ديگري، الكل را از آن حذف مي كنند. اما خط توليد شركت بهنوش به نوعي است كه در روند توليد آن اصلا الكلي توليد نمي شود كه نیاز به حذف آن داشته باشیم. به همين دليل در بسياري از كشورهاي اسلامي كه روي اين موضوع حساسيت دارند، بازار خوبي براي ماءالشعير ايراني وجود دارد، چون آنها اعتقاد دارند كه محصول ايراني كاملا حلال است و اين امر موجب شده است شركت بهنوش در رديف شركت هاي پيشرو تجارت غذايي حلال قرار گیرد.

    شرکت بهنوش براي اطمينان بيشتر از كيفيت محصولات توليدي خود، به ویژه سلامت آنها و افزايش رضايت مشتريان، افزایش ایمنی و بهداشت پرسنل و نیز جلوگیری از کاهش منابع و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی نظام مدیریت یکپارچه را در سازمان بر مبناي استانداردهای بين المللي ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ وISO ۲۲۰۰۰:۲۰۰۵ و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ و OHSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ و HACCP مستقر نموده است.

    شرکت بهنوش ایران دارای نه واحد تولیدی به شرح ذیل می باشد :

    ۱- شرکت بهنوش مرکزی ( واقع در کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج )

    ۲- شرکت بهنوش ستاره ( واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج )

    ۳- شرکت بهنوش گچساران ( واقع در حومه شهرستان گچساران )

    ۴- شرکت بهنوش شیروان ( واقع در حومه شهرستان شیروان )

    ۵- شرکت بهنوش واحد اراک (در حال ساخت)

    ۶- شرکت بهنوش واحدکوهرنگ (واقع در چهار محال و بختیاری شهر گهرو)

    ۷- شرکت بهنوش واحد آبعلی (واقع در کیلومتر ۵۰ جاده هراز شهر آبعلی)

    ۸- شرکت بهنوش واحد آبعلی یاسوج ( واقع در کیلومتر ۵ جاده یاسوج- شیراز )

    ۹- شرکت بهنوش واحد خرمشهر (واقع در حومه شهرستان خرمشهر)

    بستن
محصولات
دلستر کلاسیک
تاک آلبالو
آرامیس
موهیتو
دادلی سو لیمو
دوغ با طعم خیار
دلستر
افس
دادلی
دوغ آبعلی
آب معدنی به‌آب
آب معدنی بهنوش
آلوورا
استارت
سینرژی
نوشابه ایراندا