ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-خيابان امام خميني -بالاتر از بلوار دانشگاه -خيابان جم -ساختمان شركت
  • درباره ما : در تاريخ ۲۹ بهمن ماه ۱۳۴۷ تحت شمارة ۳۴۳/۵۶۰ در ادارة ثبت شهرستان تبريز به ثبت رسيده است و در همان سال بر اساس پروانة بهره برداري صادره از طرف وزارت صنايع و معادن توليد انبوه نوشابه هاي گازدار را در كارخانه احداثي در مجاورت شهر تاريخي تبريز در ظروف شيشه اي آغاز نموده است . در پي رشد و توسعه تدريجي شهر تبريز و قرار گرفتن محل كارخانه در محدودة شهري ، به جهت تعهد به رعايت اصول حفاظت از محيط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در تاريخ ۲۹ بهمن ماه ۱۳۴۷ تحت شمارة ۳۴۳/۵۶۰ در ادارة ثبت شهرستان تبريز به ثبت رسيده است و در همان سال بر اساس پروانة بهره برداري صادره از طرف وزارت صنايع و معادن توليد انبوه نوشابه هاي گازدار را در كارخانه احداثي در مجاورت شهر تاريخي تبريز در ظروف شيشه اي آغاز نموده است . در پي رشد و توسعه تدريجي شهر تبريز و قرار گرفتن محل كارخانه در محدودة شهري ، به جهت تعهد به رعايت اصول حفاظت از محيط زيست و همچنين فراهم نمودن امكان توسعة شركت ، در سال ۱۳۷۸ محل كارخانه از حوزة تبريز به مجاورت شركت سهامي خاص كوثرنوش واقع در كيلومتر ۲۰ جادة تبريز - تهران ، به حوزة شهرستان بستان آباد انتقال يافته و در سال ۱۳۸۳ با ادغام دو شركت همجوار زمزم آذربايجان و كوثرنوش ، شركت جديد زمزم آذربايجان تحت شمارة ۱۲۰ در ادارة ثبت شهرستان بستان آباد به ثبت رسيده است .

    شركت زمزم آذربايجان در طول بيش از چهار دهه فعاليت خود پيوسته در حال توسعه بوده و روند رشد و توسعة آن در چند سال اخير سرعت فزاينده اي يافته است بطوريكه با تكيه بر تحقيقات و درك نيازهاي حال و آينده بازار توام با نوآوري و احترام عميق به نكته نظرات مشتريان گستردة خود در پهناي ايران زمين ، هم اكنون با تنوع چشمگير محصولات آب معدني ، ماءالشعير ، آبميوه گازدار ، دوغ و نوشابه با طعم ها ، اندازه ها و بسته بندي هاي متفاوت چون ستاره اي درخشان بر تارك صنعت آشاميدني كشور مي درخشد .

    در ضمن ، شركت زمزم آذربايجان در سال هاي اخير به عنوان واحد نمونه صنعت سبز ، واحد نمونه كارآفرين ، واحد نمونه كيفي و برند برتر استان آذربايجانشرقي انتخاب گرديده است .

    گواهینامه‌های بین المللی أخذ شده :

    ۱) ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸

    ۲) ISO ۱۴۰۰۱ : ۲۰۰۴

    ۳) OHSAS ۱۸۰۰۱ : ۲۰۰۷

    ۴) ISO ۲۲۰۰۰ : ۲۰۰۵

    ۵) HACCP

    ۶) ISO ۱۰۰۰۲ : ۲۰۰۴

    ۷) ۵S

    ۸) R & D (سیستم تحقیقات و توسعه سازمان)

    بستن