ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولی عصر-جنب ساختمان های اسکان - کوچه قبادیان -پلاک ۴۲
  • درباره ما : صنایع غذایی یکی از مهمترین و در عین حال پر بازده ترین بخش های اقتصاد رو به رشد کشورمان ایران است. در میان صنایع غذایی، « نوشابه سازی» از فرصت توسعه بسیاری برخوردار است. صنعت نوشابه سازی از سویی با تقاضای فزاینده داخلی، و از سوی دیگر با زمینه های مستعد صادراتی مواجه است. تولید نوشابه های گازدار غیرالکلی را می توان یکی از بخش های شکوفای اقتصاد کشور محسوب نمود.شرکت تولیدی ارم نو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی یکی از مهمترین و در عین حال پر بازده ترین بخش های اقتصاد رو به رشد کشورمان ایران است. در میان صنایع غذایی، « نوشابه سازی» از فرصت توسعه بسیاری برخوردار است. صنعت نوشابه سازی از سویی با تقاضای فزاینده داخلی، و از سوی دیگر با زمینه های مستعد صادراتی مواجه است. تولید نوشابه های گازدار غیرالکلی را می توان یکی از بخش های شکوفای اقتصاد کشور محسوب نمود.شرکت تولیدی ارم نوش، یکی از پیشرفته ترین و بزرگ ترین بنگاه های تولید نوشابه های گازدار غیرالکلی در کشور است.

    شرکت ارم نوش تولید کننده انواع نوشابه های گاز دار در سال ۱۳۸۲ در پی تغییرات مدیریت و مالکیت، به تمامی تحول پذیرفته و تحت مدیریت پویا و منحصر به فرد جناب آقای دکتر رضا ابرقویی، و با بهره گیری از تیم مدیریتی آینده نگر و کارآفرین، کارکنانی خلاق و علاقه مند، و تجهیزاتی پیشرفته و یگانه، راهسپار تسخیر بازارهای داخلی و خارجی است. به همین دلیل شرکت ارم نوش تصمیم به پیوستن به برخی از شرکت های همکار به ارم نوش را اتخاذ نمو ده و فعالیت های خود را در این راستا آغاز نموده است.

    ازجمله کارخانه هایی که در جهت جهانی کردن محصولات خود گام برداشته و به ارم پیوسته اند می توان به پپسی تبریز، پیمان فردان، کارخانه سوپر چای و... اشاره نمود.

    شرکت ارم نوش در پرتو حمایت موثر مصرف کنندگان و اعتماد بالایی که از سوی جامعه فراهم آمده، راهسپار توسعه و گسترش افق های عملکردی است: تنوع محصولات، بسته بندی بهتر و زیباتر، در اختیار گرفتن بازارهای جدید در منطقه و جهان و رضایت هر چه بیشتر مشتریان، سرفصل های اقدامات آتی ما است.

    بستن
محصولات
آب فرآوری شده با املاح معدنی - 1/5 لیتر
نوشابه گازدار قوطی پپسی 330 میلی لیتر
نوشابه گازدار ارم كولا - 1/5 لیتری
نوشابه گازدار میرندا 1/5 لیتری
نوشابه گازدار قوطی سون آپ 330 میلی لیتری
نوشابه گازدار پپسی 330 میلی لیتری
آب فرآوری شده با املاح معدنی - 600 میلی لیتر
نوشابه گازدار پپسی دایت 1/5 لیتری
نوشابه گازدار پپسی 1/5 لیتری
نوشابه گازدار سون آپ 1/5 لیتری
نوشابه گازدار میرندا 330 میلی لیتری
نوشابه گازدار سون آپ 330 میلی لیتری
نوشابه گازدار قوطی میرندا 330 میلی لیتری
ارم لیموئی - 1/5 لیتر
ارم پرتقالی - 1/5 لیتر
نوشابه گازدار ارم كولا - 300 میلی لیتر
ارم لیموئی - 300 میلی لیتر
ارم پرتقالی - 300 میلی لیتر