ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز- تاچارا -حد فاصل پل معالی آباد و زیر گذر -کوچه ۱۳ جنب باشگاه نیما
  • درباره ما : شرکت تهیه و بسته بندی آبمعدنی شش پیر در سال ۱۳۸۴ پروانه بهره برداری خود را در زمینه بسته بندی آبمعدنی از چشمه شش پیر واقع در منطقه شش پیر سپیدان دریافت و فعالیت خود را آغاز نمود. چشمه شش پیر در ارتفاعات زاگرس واقع گردیده و ۲۳۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد، که از مناطق پر بارش و برف خیز به شمار می آید. چشمه شش پیر دارای پیشینه ای کهن و تاریخی است که به دلیل کیفیت وگوارایی آب آن همواره مو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تهیه و بسته بندی آبمعدنی شش پیر در سال ۱۳۸۴ پروانه بهره برداری خود را در زمینه بسته بندی آبمعدنی از چشمه شش پیر واقع در منطقه شش پیر سپیدان دریافت و فعالیت خود را آغاز نمود.

    چشمه شش پیر در ارتفاعات زاگرس واقع گردیده و ۲۳۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد، که از مناطق پر بارش و برف خیز به شمار می آید. چشمه شش پیر دارای پیشینه ای کهن و تاریخی است که به دلیل کیفیت وگوارایی آب آن همواره مورد توجه فرمانفرمایان فارس بوده است، چنانچه آقای محمد علی سامی در کتاب ( شیراز شهر جاویدان ) از فارس نامه ناصری نقل می کند که در سال ۱۲۶۰ «آب رودخانه شش پیر نزدیک به پنجاه سنگ آسیاب دارد » و در ادامه آمده است که در سال ۱۲۶۴ نظام الدوله برای آوردن آب شش پیر به شیراز اقدام نمود،« تا آنکه نزدیک به سه فرسخ و نیم جدولی از سنگ و ساروج ساختند»، پس در پنج فرسنگ دیگر ،« در زمین هموار و ناهموار جدولی وسیع در بعضی از جاها به ساروج اندودند و آب را به صحرای قصر قمشه در دو فرسخی شهر شیراز رسانیده »، که البته پس از چندی جدول ها و قنات ها تخریب می گردند.

    و اکنون کارخانه آبمعدنی شش پیر این آرزوی دیرینه شیرازیان را برآورده ساخته است.

    در این کارخانه آب چشمه ، بدون هر گونه انبارش و ذخیره سازی از طریق لوله های استیل و بطور مستقیم از مظهر چشمه به بخش فیلتراسیون کارخانه جهت انجام تصفیه فیزیکی انتقال می باید که طی این فرایند هیچگونه مواد شیمیایی به آب افزوده و یا از آن کاسته نمی شود ( به هیچ وجه از مواد نگهدارنده استفاده نمی گردد) و آبمعدنی بصورت ۱۰۰% طبیعی و خالص بوسیله دستگاههای تمام اتوماتیک و در محیطی پا ک و ایمن در بطری های استریل بسته بندی می شود.

    واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه مجهز کارخانه که تحت نظارت اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی قراردارد، علاوه بر نظارت و کنترل فرایند تولید، با انجام آزمایش های مختلف شیمیایی، فیزیکی و میکروبی برروی محصول نهایی و حصول اطمینان از سلامت و ایمنی محصولات تولیدی، اجازه خروج آن ها از کارخانه و عرضه به بازار مصرف را صادر می کند.

    گواهینامه های ملی و بین المللی و تقدیرنامه ها :

    نشان استاندراد ملی ایران
    پروانه بهداشت
    گواهینامه ISO ۹۰۰۱ (ازTUV آلمان)
    گواهینامه ISO ۲۲۰۰۰ (ازTUV آلمان)
    گواهینامه HACCP
    گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان
    لوح تقدیر و تندیس از اداره استاندارد و تخقیقات صنعتی
    لوح تقدیر و تندیس از دانشگاه علوم پزشکی شیراز – معاونت غذا و دارو
    لوح کارآفرین برتر از سازمان کار و امور اجتماعی
    لوح تقدیر از دانشگاه شیراز

    بستن