ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-کیلومتر ۵ بزرگراه مشهد- قوچان
  • درباره ما : شركت شهد ايران با هدف توليد آبميوه در پاييز ۱۳۶۱ شمسي درشهر مشهد واقع در شمال شرق ايران و مركز استان خراسان رضوي تاسيس گرديده است و بهره برداري از خطوط توليدي آن از سال ۱۳۶۵ آغاز شده است. مشهد بزرگترين شهر زيارتي و سياحتي در ايران است كه به دليل شرايط اقليمي مناسب , وسعت زياد زمين هــاي حاصلخيز و آفتاب فراوان , قطب مناسبي براي كشاورزي در ايران مي باشد . شركت شهد ايران نخستين مجتمع صنايع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت شهد ايران با هدف توليد آبميوه در پاييز ۱۳۶۱ شمسي درشهر مشهد واقع در شمال شرق ايران و مركز استان خراسان رضوي تاسيس گرديده است و بهره برداري از خطوط توليدي آن از سال ۱۳۶۵ آغاز شده است. مشهد بزرگترين شهر زيارتي و سياحتي در ايران است كه به دليل شرايط اقليمي مناسب , وسعت زياد زمين هــاي حاصلخيز و آفتاب فراوان , قطب مناسبي براي كشاورزي در ايران مي باشد .

    شركت شهد ايران نخستين مجتمع صنايع غذايي در استان خراسان است كه با فرآوري انواع ميوه تازه و مرغوب و تبديل آن به آبميوه , كنسانتره میوه و پوره میوه, گام هايي بلند درمسير شكوفايي اين صنايع و توسعه اقتصادي ايران برداشته , و اينك به جايگاهي شايسته از نظر ارتقاي كيفيت توليد و نيز فرآوري محصولات كشاورزي دست يافته است..

    فرآورده هاي شركت شهد ايران با برترين كيفيت , مطابق استاندار هاي جهاني فراهم مي شود و به بازار هاي داخلي و خارجي عرضه مي گردد .

    شخصيت حقوقي شركت از ابتداي تاسيس لغايت تاريخ ۱۷/۱۲/۱۳۷۱ از نوع سهامي خاص بوده كه از آن تاريخ به بعد به سهامي عام تغييريافته است . و در سال ۱۳۷۱ به عضويت بورس اوراق بهادار تهران درآمد. .

    بستن
محصولات
اسانس میوه
آب میوه
نکتار میوه