ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-بلوار مصلی -نبش مصلی ۱۷ -پلاک ۲۶
  • درباره ما : اين واحد صادراتی در سال ۱۳۷۳ فعاليت خود را با توليد و بسته بندي رب گوجه فرنگي،نکتار ميوه جات و مربا آغاز نمود و در اواخر سال ۱۳۷۶ با توجه به موافقت با توسعه شرکت ، توليدات کمپوت،کنسرو غير گوشتي و مارمالاد را به پروانه خود افزود. شايان ذکر است،از ابتداي سال۱۳۸۱ با کادري جديد و با سابقه براي يک فعاليت مناسب با بکارگيري تمامي معيارها و استانداردهاي علمي شناخته شده و معمول و با نظارت بر کلي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اين واحد صادراتی در سال ۱۳۷۳ فعاليت خود را با توليد و بسته بندي رب گوجه فرنگي،نکتار ميوه جات و مربا آغاز نمود و در اواخر سال ۱۳۷۶ با توجه به موافقت با توسعه شرکت ، توليدات کمپوت،کنسرو غير گوشتي و مارمالاد را به پروانه خود افزود.

    شايان ذکر است،از ابتداي سال۱۳۸۱ با کادري جديد و با سابقه براي يک فعاليت مناسب با بکارگيري تمامي معيارها و استانداردهاي علمي شناخته شده و معمول و با نظارت بر کليه عوامل موثر در کيفيت محصول توليدي خود آغاز به كار نمود و در طي همان سال به علت کيفيت خوب محصولات و عرضه محصول جديدي

    براي اولين بار در ايران از توجهي خاص در بين مصرف کنندگان صنفي،صنعتي و استقبال عموم مصرف کنندگان برخوردار شد و اين مهم جزء افتخارات درخشان شرکت مي باشد.

    توسعه حضور در بازارهاي جهاني بر همين اساس برنامه ريزي و سياستگذاري لازم بعمل آمد و از اواخر سال ۱۳۸۱ شرکت با تلاش مستمرو تحولي که مد نظر بوده موفق به تغيير قسمتهايي از سيستم و افزايش ظرفيت توليدي نمود و

    توانست گامهاي موثري در جهت افزايش حجم صادرات خود و از سويي عرضه آن به بازارهاي جهاني بردارد.همچنين حضور فعال در نمايشگاههاي بين المللي و داخلي کمک شاياني در ورود به بازارهاي کشورهاي متعدد بوده است. ثمره اين تلاش در حال حاضر صادرات هشتاد درصدي توليدات شرکت علي الخصوص رب گوجه فرنگي مي باشد .

    اکنون علاوه بر بازارهاي قزاقستان ،قرقیزستان،ترکمنستان،تاجیکستان،پاکستان،افغانستان ،عراق و امارات متحده عربي ، شرکت در جستجوي منابع بيشتر ،چشم به بازارهاي گسترده تري دارد.اميد است در سايه تسهيلات فراهم آمده از سوي دولت محترم جمهوري اسلامي ايران موفقيتهاي بيشتري حاصل گردد.

    در ادامه سپاسگزاري به مقام مشتري و درخواستهاي فزاينده ، توليد پوره ميوه جات و سبزيجات نيز به توليدات اين شركت افزوده گرديد

    اين واحد توليدي در پي اقدامات گسترده اي که ظرف سالهای گذشته در جهت ارتقاء کيفيت و نيز تنوع محصول انجام داده است مراحل دريافت پروانه تحقيق و توسعه را نيز سپري نموده است،که خود نشان دهنده ميزان اهميتي است که به امر پژوهش و تحقيقات اختصاص يافته که در اين راستا علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي خاص مشتريان از بعد حال و آينده ،اهدافي در جهت کمک به کشاورزان وجلوگيري از ضايعات و بهينه سازي محصول در راستاي بهره گيري در مصارف داخلي و صادراتي ، توليد صنعتي و رسيدن به تغذيه سالم و نيز بالا بردن ارزش افزوده و جلوگيري از خروج ارز و همچنين ارز آوري محصول توليدي و دستيابي به تکنولوژي هاي جديد مد نظر است که با توليد شهد پرورده خرما ثابت قدمي خود را در اين اهداف به عرصه ظهور نهاده است.

    این شرکت هم اکنون سالانه بیش از ۳۰۰۰ تن محصول تولید و به کشورهای مختلف صادر می نماید و از این روست که ۱۱ سال متوالی (۹۳-۸۲) به عنوان صادر کننده نمونه استانی برگزیده شده است. در سال ۱۳۹۱ نیز به عنوان تعاونگر برتر انتخاب شد.

    این شرکت صادراتی دارنده پروانه ساخت از اداره نظارت بر مواد غذایی و دارویی ،پروانه بهره برداری از اداره صنایع و معادن و پروانه استاندارد برای کلیه محصولات خود می باشد در ضمن موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱-۲۲۰۰۰ -۱۸۰۰۱-۱۴۰۰۱ –HACCP وCODEX گردید.

    در پایان برای دستیابی به آینده ای بهتر و خدمت هرچه بیشتر به جامعه وبهبود کیفیت وکمیت تولید تلاش کرده و موفقیت روز افزون کشور را از خداوند منان خواستاریم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
روغن مایع آفتابگردان
خرما
رب
نبات
انواع کمپوت
انواع کنسرو